Guitar Girl

Hey SchatjeuhZzzzz, hoe ist met jullie ?  Met mij gaat het super 🙂 Ik ben bezig met gitaarlessen zoals jullie hieronder zien 😉 en het gaat super goed ! Ik leer “Michel” van Anouk en ik oefen elke dag! Verder was ik even aan het twijfelen of ik verder zou doen met mijn blog of niet … ik heb heel veel werk met Facebook en daar zit ik met zoveel “vrienden” en vriendschapsaanvragen dat ik best veel werk heb om iedereen een antwoord te geven🙂 en de meesten die hier komen een reactie plaatsen hebben nu ook een Fb profiel en hebben al daar gereageerd  dus ja dat wordt voor jullie mss een beetje saai é ? Wat denken jullie, verder of niet ? Zijn jullie het nog niet beu om elke keer foto’s te zien met mijn teut erop ? Want foto’s plaatsen dat kan ik nog elke dag gedurende 2 jaar ofzo hahaha zoveel heb ik er nog dat  jullie niet hebben gezien🙂 Zodus ik twijfel nog een beetje over het “concept” van mn blog … je mag dus gerust je mening geven é 🙂

De foto’s  hieronder heb ik zelf genomen daarom zijn die niet super zuiver é 🙂

g1

g2

g3

g4

~ door Pauline Grossen op september 10, 2009.

38 Reacties to “Guitar Girl”

  1. hy plientje zaaalige fotokes
    tis wel leuk om dat hier zo es te lezen hoor🙂
    mij verveelt het niet, maar je moet natuurlijk zelf kiezen he🙂
    dikke zoen en tt de 26e xD
    lu x

  2. NEEEEE alsjealsjealseblieft niet stoppen. Ik heb geen FB, en die ga ik ook nooit aanmaken. Ik wil graag gewoon al je foto’s enz zien! Deze foto’s zijn leuk! Als je hem kent wil je dan een filmpje maken?
    x

  3. Ik vind Facebook handig voor sommige dingen, maar het mist de sfeer van een blog! Een blog is persoonlijker, je kunt er je verhaal op kwijt. Dus wat mij betreft: BLIJVEN!🙂

  4. Idd Plien! Stay!❤.

  5. waaw super!
    ja facebook daar zal je wel veel werk mee hebben.
    maar ik vind het wel altijd super leuk om op je blog te lezen!
    xxx Hanne

  6. Niet stoppen Pauline!! Asjeasjeblieft niet!! Ik ben het met Josephine eens, en ik heb ook geen FB..(En ga er waarschijnlijk ook geen maken) FaceBook is misschien dan wel iets waar heel veel mensen ook op zitten, maar dit is toch ook erg leuk, net wat Fanny zegt, Blog is persoonlijker, en heel erg leuk om te lezen vind ik!! Dus ik hoop echt dat je door blijft gaan!!

    Ik vind het trouwens leuke foto’s! Kan je al veel spelen op je gitaar? Het lijkt mij ook leuk als je een filmpje maakt, maar dat zien we dan wel weer..😉

    Dus, ik hoop echt heel erg dat je door blijft gaan met dit Blog!!
    xx.❤

  7. Pauline , mooiie ftoo’s .
    Maar kzou niet stoppen met je blog ale jy doet wat je wilt he !
    Ma ik heb nu besloten op veel op je blog te komen en als ik op de pc ben vergeet ik het nooiit om een bezoekje te bregen duss .. stay here !

  8. zet door meiss!
    ik heb zelf geen facebook omda wij da allemaal ni doen ma Lauren had da gevraagt voor mij é maar kzit daarover ook te twijfelen, ik heb anders geen idee waar ik gy zo kan zien op ftoo’s ik vind di al goe é hier kan ik alles zien van u en anders ni meer en da vind kwel keijammer é
    ge moet zelf kiezen é
    da ga ik ni doen zenne🙂

    xxxxx

  9. Niet met blog stoppen :d:d:d
    Mooie foto’s :d

  10. Niet stoppen IK HEB OOK GEEN FB
    En je bent net zooooo ver met je blog en diesz al zoo mooi geworden
    dus gewoon niet stoppen XX mooje fotos XX <33

  11. Met mij ook alles super (:
    & Lukt t goed met de gitaar?
    Jhuaaa da ge t druk ebt met facebook;
    da kannek wel geloven zenne!
    Ma kvin je blog ook supertof om te lezen😀
    xx❤

  12. je heeft stijl met die gitaar!!
    Je bent precies de echte Avril Lavigne.
    En over je blog;
    Ik zou het persoonlijk spijtig vinden, dat je uw blog
    zou verwijderen!!!!
    Er steekt zoveel werk en tijd in.

  13. neej! niet stoppenn ! ik vind hetsuper leuk om elke dag naar jou foto’s te kijken ( ik weet niet wrm ik het leuk vind waarschijnlijk omdat jij zo mooie foto’s hebt)
    dus ik zeg : Pauline NIET STOPPEN !
    xxx

  14. Nogmaals zeg ik het.. NIET STOPPEN PLIEN!

  15. niet stoppen!! hier lezen we het verhaal erbij😉

    xxx❤

  16. oepsie🙂 direct zoveel reacties🙂 OK dus blijven dan maar é 🙂
    Ik zal dus blijven posten en af en toe een verhaaltje erbij lijkt mij dan ook leuk é want enkel foto’s dat is soms saai🙂
    bedankt voor de reacties
    xxx

  17. ow en wat betreft Michel van Anouk , ik zal het eens filmen als ik het volledig kan , nu ist maar mn 2de les é 🙂 nog een beetje geduld dan maar , ik wil jullie oren nog even besparen😉

  18. Ah das goed!😀
    Hier alles prima trouwens😉
    Volgende week starten de lessen🙂
    Morgen dagje gent! Kinderdagverblijven gaan bezoeken^^
    Wel al veel werk, verslagen schrijven enzo..
    En hoe is’t bij jou op’t school?
    Love you!<3. Knuffie♥.

  19. seg je mag wwel niet stoppen hé!
    tis hier altijd keineig!🙂
    cool dat je gitaar volgt, kan jij noten lezen?

  20. hey Amber , nee ik kan geen noten lezen🙂 Normaal ging ik les volgen in het conservatorium maar omdat ik al dansles volg kon ik niet( was opd ezelfde dag) dus nu doe ik at met een leraar🙂 maar ’t is maar mn 2de les dus ja :p ik moet nog héél véél oefenen 🙂
    xx

    @Fieke , dag schat! hier ook alles goed, nog niet teveel huiswerk , gelukkig maar … LY❤

  21. Hihi😀 ben blij voor je!
    Maar jammer dat je geen conservatorium kan doen😦
    Het lukt je zo ook wel! suc6 alvast^^😀
    Ti♥Amoo!_<3.

  22. jhaahh, maar gitaar isn iet zooo moeilijk xd
    xx

  23. ik vind het toch nog moeilijk zenne, vooral pijnlijk aan je vingers🙂 en ja Fieke khoop dat ik het goe ga leren zo maar tot nu toe vind ik het wel de max🙂

  24. En das de bedoeling hé!^^❤.

  25. yes 😉🙂
    xxxx

  26. nie stoppen zoals iedereen zegt ik vind de blog juist leuker dan fb😉 als je gitaar kan spelen mag je da op men verjaardag komen doen en erbij zingen he xxx hihi coole foto’s

  27. amai Laurence , ik hoop dat je niet te vlug verjaart dan é 😉 dat ik nog vééééél tijd heb om te oefenen 😉

  28. ik zou zeker blijven doordoen met je blog! ;D
    en supermooie foto’s😉 blijven oefenen
    x

  29. It is really cool that you are learning to play the guitar !
    Succes !!!

  30. Ik vind je blog wel nog altijd leuk… owké facebook is er nu ook maar je blog blijft iets specialer vind ik…
    Leuk dat je nu gitaarlessen volgt, ‘k heb dat ook nog vroeger 2 jaar gespeeld, en Michel is idd een mooi nummer en niet zo hééél moeilijk;-) Als je dat kan kan je ook wel wat akkoordjes leren enzo maar de pijnlijke vingers af en toe moet je er bijnemen…
    Eigenlijk doe je me zin krijgen om mijn gitaar nog eens van onder ’t stof te halen want die staat daar maar te staan (‘k zal wel eerst nog een snaar moeten vervangen maar mss moet ik daar toch maar eens werk van maken!)
    Nog veel plezier met je gitaar enzo en tot later op je blog hopelijk en anders ergens anders😉 X Sofie

  31. dank u iedereen !!!!!!!

  32. Haay ,
    Michel is da een moeilijk liedje ? want das azoo mooi ;D
    Laat eens horen alsje het kan..
    & Over u blog; ik vind het ook zalig om er af en toe op te kijken, en dat doe ik al vanin het hele begin & nee kben het nog niet beu😉 Kga je wl eens toevoegen op facebook, das gemakkelijker (sorry, nóg een vriend om te accepteren xd)

    Byee
    xGwen

  33. DO NOT STOP😉

  34. U blog is fantastisch en er zijn zoveel mense die u ‘teut’ nooit beu gn worde!🙂 Niet stoppen is d boodschap..
    Xx
    P.s. Vl succes me Michel!

  35. oooh hnee doe echt zeker voort , het is echt leuk om elke keer zo te leze wat je hebt gedaan enzo!
    haha en natuurlijk zijn we uwe ‘teut’ nog nie moe gzn :d
    xxxxxxxxxx

  36. Wowie tof dat je de gitaar er bij pakt🙂 Lukt Michel al een beetje?

    x

  37. Gewoon verder doen.. jouw blog is super!

Geef een reactie

 
