Nerdy Plien

🙂😉

I LOVE IT  !

Pauline

check mn bril ! Ik wil er zo eentje  :p

Because brillen zijn cool & hot :-)Maar bon da wil nu nie zeggen dat opeens iedereen met 1 bril moet shooten é 😉

More foto’s met bril binnenkort

~ door Pauline Grossen op september 11, 2009.

22 Reacties to “Nerdy Plien”

  1. haha dies kei graaf btw: kijk is op men blog kheb daar iets opgeschreven da ge wel wil weten denk ik ze😉 xxx

  2. I love it too! Lekker nerdy Pauline!
    x

  3. Moojaa^^XX

  4. Suuuuperfoto x❤

  5. 😀 Super !!! gewoon de max🙂

  6. Dank u Kurt 🙂

  7. haha kei grappig!!!
    xx

  8. Superfoto!! ❤ x bcfe

  9. Kei nice^^❤.

  10. mooi! (: volgens mij heb ik die rok ;d
    xx

  11. Sorry Mee ik heb je bericht per ongeluk verwijderd , wordpress deed raar .. dank u , ik vind de foto ook mooi🙂
    @Lise : heb ik al lang , kweet zelfs niet meer waar ik die rok gekocht heb 🙂

  12. phaha, zo zot!
    tis echt origineel, en ik heb nog eens gestemd
    voor jou! veel suc6 en hopen datje erbij zit!
    xx

  13. mooie foto🙂

    ps ik heb gestemd voor je!

  14. Geweldigee! ;D
    x

  15. ik was lekker het eerst met de bril😛😉

  16. plientje gy hebt gelijk, ik vind di ook een zalige foto!

    xxx

  17. nerdy pauline , maar nog eve stoer (;
    xxxxxxxx

  18. Die is nice!!!
    xx ly

  19. dank u Julie 🙂
    xx

  20. Ik vind dit zo gaaf!!!

  21. Super mooi!

  22. Plieeeeeen kvind em supercool ! jij bent echt goed !!

Geef een reactie

 
