KIDIclowns@bed

Gisteren kreeg ik de vraag of ik meter wou worden van KIDIclowns@bed en ik vond dat zoooo leuk dat ik direct ja heb gezegd 🙂

Als jij op facebook bent , wil je aub lid worden van hun groep ?

http://www.facebook.com/profile.php?id=1014638504&ref=profile#/group.php?gid=57881455298&ref=mf

Dank u ! Als er speciale evenementen zijn ofzo , hou ik jullie op de hoogte !

En nu totaal iets anders …. omdat mijn ouders het nogal beu waren om altijd maar opnieuw ‘Michel’ van Anouk te horen  heb ik maar een aander liedje geprobeerd te spelen op mn gitaar🙂

~ door Pauline Grossen op september 23, 2009.

14 Reacties to “KIDIclowns@bed”

  1. woooow, Plien!!! Das keigoee!! =D

    XXX Lauren =D

  2. I was there (facebook and youtube !)
    nice video !!!!

  3. Proficait!! Kben lid geworden op facebook😀
    Je speelt echt kei goed gitaar! & Je kan echt suuupergoed zingen! Een echt natuurtalent😀 xx❤

  4. Ik doen mee aan de Fancy Modellenwedstrijd, en vanaf vandaag tot 14 Oktober kan je stemmen.

    Je moet helaas wel registreren om te stemmen, maar ik kan iedere stem gebruiken =)

    Alvast bedankt!

    http://modellenwedstrijd.fancy.nl/model/30096

  5. Leuk!

  6. kei goe! xx

  7. je heeft talent meid!!!
    je bent er zeer rap mee weg!!!
    tot de volgende update van jou.
    groetjes Bart xxx

  8. zo toff !!xx

  9. wauw , da was echt praachtiig😮
    xxxxxxxxxxxxxxxly

  10. Ik ben lid😉
    En goe gdn meid!❤.

  11. Amai super Pauline!😀
    en je kan keimooi gitaarspelen + zingen😉
    x

  12. Wow je kan ook alles he! Echt tof dat je er ook bij zingt!

  13. Dank u iedereen en ook aan alle mensen die lid zijn geworden , ze zijn eventjes van 98 leden naar nu al 209 leden gegaan 🙂 Mooi é 🙂

  14. amai, je kan mooi zingen🙂
    en het lukt precies al goed met de gitaar hé🙂
    xx

Geef een reactie

 
