Just 4 fun II

haha kijk maar eens op mijn facebook daar zijn er nog massa’s veel 🙂

funphotobox171120supcts

funphotobox171145dzizuu

funphotobox171202bfikih

125319868418571523

f0433124817747

f4320130217820

etc etc , nog véél meer op FB 🙂

~ door Pauline Grossen op september 25, 2009.

18 Reacties to “Just 4 fun II”

  1. thx voor de reactie’s !! kheb die ook hihi xxx

  2. ja ik heb het gezien 🙂😉

  3. Haha zoooo leuk e!
    Oe heb je die vn twilight gemaakt? :p
    xx❤

  4. kei moooooooi!!!!!!!!!!! vooral da me robert patinson!!!!!!!!!!
    xx

  5. ja é robert is zoooo knap🙂
    @janne : met zo een speciaal programma 🙂 als je wilt zoek ik de naam terug op , ben het nu weer kwijt , is al een tijdje geleden é 🙂

  6. ja ik vertrek nu naar mn dansles🙂 morgen heb ik van 10 u tot 17 u A mode dan verjaardagsparty en zondag shoot 🙂 dus euh mss zondag avond als ik nie kapot ben 🙂😉

  7. en anders moet ge dat vragen aan Laurence , kheb gezien dat ze die ook heeft gedaan , zij zal het mss nog weten , ik moet het nog opzoeken want ik herinner mij de naam nie🙂

  8. Kzal ns vragen😀
    Veel plzier bij de dansles he! & kzal nog ns stemmen voor amode, kgun je echt om bij de winnaars te zijn e😀 & voor de rest veel shootplzier enz he sgat! xx

  9. Haha super leuk!
    Amuseer je!♥.

  10. Hoe doeje da tg eh😛

  11. Tis echt zo sjiek é😀
    ik mis je zo hard😦
    i love you! ♥
    x

  12. Mooje xxx

  13. Supersuper! OMg de laatste!

  14. Pauline! De nieuwe link wordt http://www.fashiondiva.nl.tt
    xx

  15. OK cool🙂 kben benieuwd🙂

  16. hoe maakt ge da eig ??

  17. Zo leuk diene ltste!
    Rob❤
    TwillightFreak= me xd.
    XX

Geef een reactie

 
