Guitar Girl

Ondertussen al 3 lessen gitaar gehad en ik blijf het gewoon de max vinden ! Binnenkort leer ik ook spelen op een elektrische gitaar (binnen een week of 2 denk ik) want dat is uiteindelijk mijn doel é 🙂

Een shootje met en bas gitaar heb ik al gehad🙂 ;-)  en blijkbaar is gitaar leren besmettelijker dan de griep want alleen al op school en in mijn klas zijn er heel veel daarmee begonnen🙂 Binnenkort kunnen we een groepje vormen🙂 Alhoewel enkel gitaristen bij elkaar … euh ? Zal niet lukken é😉

k16-1

k8-5 copy

k11 copy

~ door Pauline Grossen op september 28, 2009.

19 Reacties to “Guitar Girl”

  1. OMG, awesome pix !
    xxx

  2. my newest faves😉

  3. Zalige foto’s meid!
    xx

  4. Waaaaaaa! Echt supergaaf! Vooral de laatste 2 vind ik erg beautiful!
    x

  5. Weet je hoe vet! Nou mijn gitaar mag je ook best n keer lenen! Gave foto’s!

    pssst. Een basgitaar is nog stoerder he, staat je erg goed😉

  6. i love it !! suprrr graaaaaaaaaaaaf !!!!!!!!!! xxx

  7. Prachht (l)

  8. Enkel gitaristen bij elkaar kan toch tof zijn😉
    Ik zal wel zingen!! =D
    xx ly

  9. OK Julie !!!! It’s a deal🙂😉

  10. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw!!!! suuuuuuuuuuper foto’s! ja gitaar.. iedreen speelt het! mijn papa (maja die kan da al heel lang) en mijn zus ook (ze deed 9 jaar piano nu ook noch maar ze doet der ook nog gitaar bij) en men mama en broer geen gitaar maar wel iets anders op snaren😉 men mama viool en men broer contrabas en ook viool… dus ja allemaal met snaren.. besmettelijk dus!!! xxx

  11. Suuuuuperfoto’s!
    en elektrische gitaar is mega cool!
    Idd gitaar willen leren is besmettelijk,
    want ik wil t ondertussen ook al leren😀
    xx❤

  12. hahaha JAnne : gewoon doen dan 🙂 kunnen we volgend jaar op mn verjaardag hééél vééééél spelen en zingen ! tzou tof zijn é 🙂

    amai Hanne : een musicale familie 🙂 kei tof !

  13. Wow! Super foto’s!
    Keb nog ni veel gehoord ma de looks heb je al wel!
    Zo’n elektrische gitaar staat u echt zotgoe!😉
    Xx

  14. de 2e & 3e zn keischoon é😉 xxx

  15. de 2e & 3e zn keischoon é😉 xxx

  16. keileuk ;D
    idd, kheb ondertussen ook al zin om gitaar te spelen ;p
    en de foto’s zijn supermooi !😀
    x

  17. amai, zo mooie ftoos, die zijn echt demax!🙂
    xx

  18. U ARE UBSOLUTLY PERFECT AND BEATİFUL PAULİNE

Geef een reactie

 
