A mode +update

Ik ben kapot 🙂 maar ik had gisteren een fantastische dag !!!! ECHT de max  ! De show vond ik super , het optreden was cool en de dancers ook ! Alles was AF ! Ik moest op het podium met een dikke dikke winterjas , mijn kap op en handschoenen  :p niet echt handig om te dansen onder de spots hoor 😉

Daarna was het de bekendmaking é , ik wist al lang op voorhand dat het meisje van de bakkerij veel kans maakte en  ze is ook gewonnen ….Sorry mensen é  !! Tja ;-)  als je aan zoiets begint met smskes weet je héél goed dat de uitslag niets te maken heeft met prestatie maar enkel met  geld! En alle kids hadden bewust niets gedaan , geen acties gevoerd enzo, niets verkocht , gewoon gevraagd aan vrienden en familie ! Enkel dat meisje heeft een fortuin uitgegeven é , ze hebben elke dag gratis donuts gegeven tegen een sms en ze waren op alle avondmarkten in de zomer met een grote kraam vol met donuts tegen sms ! Toch ben ik super blij dat ik het heb meegemaakt en ik zou het nog doen hoor want het was een super ervaring , ik heb alweer kei leuke mensen ontmoet en veel nieuwe vriendinnen bij ! Alle kids hebben het héél goed gedaan !

Voor de rest zijn we naar huis gegaan met heel leuke kado’s ! Echt kei tof !

En nu kan ik eindelijk terug normaal doen want 4 weken lang elke zaterdag weg moeten voor A mode was wel vermoeiend!

hier een filmpje van de avond ! We krijgen nog een DVD van heel de show , mss met betere beelden !

en HIER een eerste foto  van de pers fotografen 🙂 Nu kun je al beter zien dat ik straalde van plezier op het podium🙂

7932_1229418491788_1118863656_30710717_445571_n

en de foto’s blijven binnen komen 🙂

A-mode069

A-mode070

A-mode119

A-Model-2009_121_DSC0124-450MN

met dank aan http://www.thetopofmusic.be en aan http://www.MissNieuws.be

~ door Pauline Grossen op oktober 4, 2009.

19 Reacties to “A mode +update”

  1. Jammeer,, Mrjaa
    Jij wasz toch de bestee xxx
    Iloveyou

  2. dank u schattebol😉 LY 2

  3. Jammer! Het gaat dan inderdaad alleen maar om de winst. Maar jij hebt je best gedaan!

  4. ja idd en ik heb een super avond gehad !!!

  5. Super ! x Spytig dat je niet hebt gewonnen maar je hebt tog je best gedaan he (:

    btw ; heb je myn mailtje niet gehad ? Want woensdag is mijn spreekbeurt en ik heb nog een foto nodig . ik heb het gevraagd en het komt dus op mijn rapport Hopelijk duss (: (: xxx

  6. ja jammer daje ni gewonne ebt.. ma ge ebt toch ne leuke dag gehad he! en u amuseren ist beste! xxx

  7. njaa deelnemen is belangerijker dan winnen zegge ze tog altij (:
    dus…(:
    loveyouuu

  8. ja hoor twas gewoon af ! En kei plezant !

  9. Je hebt dat suuuuupergedaan plientje!
    ’t al n hele prestatie om in de finale te komen !! (:
    Ne dikke proficiat,!
    xx❤

  10. en euh winnen omda je ouders 1000de euro in iets steken , noemen ze da tegenwoordig winnen ? 😉

  11. ja da vind ik ook Janne wwant in de finale geraken da was tenminste met een jury van professionele mensen🙂

  12. Een heel dikke proficiat plien x
    idd, winnen doordat je ouders er megaveel geld aan geven,
    dat is niet echt winnen …
    Maarja, wij vinden jou toch allemaal de beste😉
    je verdiende het eigenlijk wel!
    Maarja, je hebt da heel goed gedaan !😉
    i love you❤
    x

  13. Love, love, love it😀

  14. Ja da’s waar winnen en dr mega veel geld in steken is gewoon niet winnen! Idd in die andere rondes ben je door de jury uit gekozen veeeeel beter😀 & die persfoto suuuuuuuuupermooi, je straalt echt! xx❤

  15. amaaaii, je hebt dat supergoed gedaan!🙂
    xx

  16. amai, mooje ftoos die vest is coowl!
    xx

  17. Kvin dat ook!
    K’heb zelf mee gedaan en k’vnd wat sommige mensn dedn voor sms’n veel te overdrevn!^^
    T’was supr tof^^
    Chiara X.

  18. sorry ik ben keidruk !!! awel zeg zo mooi kleding da ge aan hebt e🙂 heeel goe gedaaan in da filmke!!🙂 xxxx

Geef een reactie

 
