De helaasheid der dingen

of La merditude des choses of  The misfortunates  is vanavond de openingsfilm van het filmfestival van Gent  !  Vanavond ben ik daar ook🙂 Ik hoop dat het een leuk feestje wordt en dat ik leuke mensen ga ontmoeten en ook de mensen met wie ik reeds heb gewerk zoals Jan Verheyen , Joke DeVynck, Veerle Baetens en Geert, Pedro, Filip Peeters en natuurlijk  heel de cast van de Helaasheid! Ik ben in ieder geval benieuwd naar de film want ik heb het nog niet gezien dus zal het voor mij ook een première zijn 🙂

Vandaag staat er alvast een artikel in het Nieuwsblad met een fotoke van mij🙂

p1 copy

klik op de foto voor een groter formaat !

Gisteren nog vlug mijn outfit gepast🙂 Ik ben er klaar voor 🙂

mo

~ door Pauline Grossen op oktober 6, 2009.

14 Reacties to “De helaasheid der dingen”

  1. geniet dervan schatje!❤

  2. Have fun! OMG dat jurkje is leuk!

  3. mooie outfit!!!
    je staat heel
    mooi met dit kleedje!!!!
    groetjes en kusjes
    xxx

  4. Geniet ervan!
    ly lil sis♥.

  5. kei toffe outfit !! have fun, en we zien u wel op tv hé hihi😉 xxx

  6. mooiie outfit (;
    xxxxxxxxxxxx

  7. I like the pix🙂

  8. Veeeel plezier!
    Kga de film wel eens in de cinema kijken😀
    & leuk krantenartikel & suuuper leuk kleedje!
    xx❤

  9. leuke kleedje !
    ga je naar tmf awards’09?
    lovéyou x

  10. super Popo

  11. Hjee Pauline ,
    ik heb vandaag mijn spreekbeurt gedaan , ik vond dat het goed is gegaan maar was wel zenuwachtig , duss we zullen wel zien eh , ik zal zeker iets zeggen als ik myn punten heb xx (:

  12. ja zeker laten weten é 🙂😉
    xxxx

  13. Mooje foto+++++ Moojee
    Kleedjee xxx

  14. suprmooi die ftoos, vnwqaar komt je outfit?
    xx

Geef een reactie

 
