1ère

Enkele foto’s van de opening van filmfestival Gent ! Het was geweldig ! Ik heb een super super goede avond beleefd , heb met een paar toffe mensen lange gesprekken gehad , complimentjes gekregen van totaal ombekende mensen , heel de cast met veel plezier teruggezien… en de film zelf ….: wel best een harde film zeker voor kids want sommige scenes zijn heel grof, je bent gewaarschuwd😉 Mijn deeltje  vond ik OK , er is natuurlijk een deel weggeknipt zoals altijd bij films maar wat er van mij te zien is (zo een 3-4 minuten denk ik in totaal) vind ik wel te doen, allé denk ik ! Het is natuurlijk best moeilijk om zichzelf te beoordelen maar toen ik gisteren rondliep na de film op het feestje ben ik meermaals gestopt geweest door mensen die mij proficiat hebben gewenst en ook veel vragen hebben gesteld! Ik was best onder de indruk dat totaal onbekende mensen mij zo over de film en mijn rol aanspraken en mij zoveel vragen stelden 🙂 En ik heb van verschillende mensen die dan wel in het vak zitten leuke complimentjes gekregen en aanmoedigingen🙂

Donderdag is er dan de ‘echte’ première in Aalst! Nog eens de film kijken en daarna nog eens uit de bol gaan op een feest ! Dit keer gaat het er volgens mij veel wilder aan toegaan 😉 Gelukkig heb ik vrijdag geen school en kan ik héél lang blijven 🙂

9

1

h2

j6

h7

h10

~ door Pauline Grossen op oktober 7, 2009.

20 Reacties to “1ère”

  1. super schatje🙂
    je straalt echt🙂
    kga zekr gaan kijken naar de film!
    ly x

  2. Ik ga zeker proberen morgen eens af te komen!
    Ik kan natuurlijk niet lang blijven😦
    Vind het echt jammer! Komt het stukje me de wc er in?
    Ik ga vrijdag pas kijken, kon vandaag niet🙂❤. Ly Lil Sis

  3. ik ben van plan om te gaan kijken binnenkort en zal je weten te zeggen wat ik er van vond.
    En nog een dikke proficiat met je prestaties.

  4. dank u Francky

    @Fieke ja de scene van de WC komt erin :p 😉

  5. Haha zalig xD

  6. super😀
    je ziet er geweldig uit🙂
    x

  7. kei cool !! xx

  8. Leuk! Je ziet er ook fantastisch uit!

  9. wat leuk! Je bent echt mega-beroemd!🙂 Veel plezier morgen !!!!

  10. nice pix😉

  11. Kga dieje film zeker ne keer kijken!
    Super mooie foto’s & kei mooie kleren!
    xx❤

  12. waaw! zalig en u kleedje? = super zalig! :p

  13. suuprmooi!
    xx

  14. Hi pln^^
    Mwahaa, toftof!
    in aalst zeg >.<
    mooi kleedje! =D
    xx

  15. ^^ Als een echte ster hé!! Wat je ook bent natuurlijk. =D
    xx

  16. Hey Plientje,

    We hadden kunnen afpsreken, je bent bij ons in de buurt geweest.
    hadden we dat geweten dan waren we zeker ne keer komen supporteren.
    Hopelijk niet te moe van gisteren?
    xxx

    • Ow zooo spijtig ! Ik wist nie dat jullie zo dicht bij Aalst woonde😦 Het was mega leuk hoor en het was hééél laat , gelukkig heb ik vandaag geen school:-) goede timing zeg 🙂 Misschien zien jullie mij met een foto in de streekkrant van Aalst , op het internet sta ik erin🙂
      hoe was’t bij jullie ? Ook leuk ?
      dikke knuffels
      Ly
      x

  17. mooie foto’s xxxxxxx

  18. echt hele schone foto’s e ge moet echt is naar NL komen da ge ne voorbeeld bent van ons modelletjes van bambini é!!! en ge komt maar altijd welkom🙂 xxx hihi xxx

  19. Ik ben de film gisterenavond gaan zien!
    echt een mooie film en jij goed gedaan!
    Haha dat liedje was wel grappig!
    x

Geef een reactie

 
