Oilsjt

De premiere in Aalst was heel leuk! Eerst moesten wij in de cinema Palace zijn waar de film getoond werd ! De cast kreeg dan even zo een filmster, het was daar drummen voor een plaats met alle journalisten en fotografen en cameramannen🙂 De persverantwoordelijke moest mij vastpakken en tussen de massa’s door duwen tot ik bij de rest van de cast terechtkwam🙂 Heel veel acteurs en actrices en media mensen waren daar aanwezig  zoals Jan Decleir, Sofie Dewael, Showbizz Bart , Gert Winckemans, Antonio Arandia, Marcel Vanthilt en nog veel meer mensen ! Na de film moesten wij op de grote markt ! Eerst was de hoofdcast op het podium , daarna mocht ik ook erop , amai !  Zoveel journalisten en fotografen en al die flashes in je gezicht 🙂 twas precies hollywood hihi ! Wel indrukwekkend hoor ! Als dat gedaan was mochten wij tussen het volk lopen 🙂 Eerst een gratis frietje gegeten en dan maar tussen het volk é  🙂 komiek dat de mensen jou herkennen en dat sommige zo naar jou komen en je proficiat wensen🙂 Ik heb ook een hele tijd zitten babbelen met een fotograaf met wie ik vroeger voor een opdracht of 2 had gewerkt en met mensen van Mer Du Nord voor wie ik ook had geposeerd en die madam wist nog héél goed wie ik was🙂 Echt leuk hoeveel mensen je dan terugzie zoals Julie en Bruno met wie ik ooit heb samengewerkt en alle acteurs enzo! Ik was om 2 uur thuis , moe maar super tevereden ! gelukkig had ik de volgende dag geen school ! Goede timing é  : pedagogisch werkdag ! ik heb dus 3 dagen om te recuperen en het zal nodig zijn want wat een week  ….🙂

614_400_KEEP_RATIO_SCALE_CENTER_FFFFFF

7932_1232515129202_1118863656_30720809_3092080_n

7932_1232516489236_1118863656_30720816_1105395_n

7932_1232516449235_1118863656_30720815_1478005_n

met dank aan http://www.fotoxpo.be  (foto 2-3-4)

DSC06326 copy

DSC06343 copy

DSC06331 copy

ik zal nog wel foto’s krijgen of zien opdagen links en rechts😉 Zoals dit hier van Het Nieuwsblad

http://www.flickr.com/photos/nieuwsblad/sets/72157622421374379/show/

~ door Pauline Grossen op oktober 9, 2009.

15 Reacties to “Oilsjt”

  1. Haha! T’was super meid!
    Een geweldige film!
    Hoop dat de frietjes nog gesmaakt hebben😛
    xx Ti♥Amoo! En merci hé😉 Dikke kus!

  2. Ik was in Aalst! Je hebt dat super goed gedaan en je zag er stralen uit!

  3. kei leuk!!!! xxx

  4. super leuk !! xxx

  5. Tziet dr suppeer toff uit znaa^^X

  6. looks awesome !!!

  7. Amai ziet dr super uit!
    Super mooie fto’s & kei mooie kleren & je haar is kei mooi met die krullekes! xx Dikke kus!

  8. Superfoto’s
    Superkleren
    Superhaar
    SUPERPAULINE !<3

    een dikke proficiat Plieenn x
    Blijf zo verder doen😉
    ik hou van je & ik mis je !<3

  9. thank you very much 🙂

  10. Super Super!!!

    Dankje voor je reactie!! ^^
    Ik heb toch een mailtje gestuurd in verband met een shoot?? =D
    Ik zal het wel naar het verkeerde e-mail adres hebben
    gestuurd.😀
    xx ly

  11. Moooie foto’s pauline ,
    en kga de film zeker is ne keer gaan zien(:
    xxxxxxxx

  12. heeel cool e😉 spijtig ma kzie da ik veel hebt gemist e van u😦 kzal goed bijhouden!! xxxx

  13. LeukLeukLeuk! En jeetje, Pauline, je ziet er echt super uit! Ik vind je jurkje echt super fashionabe! Echt supermooi! Ooh mooi!
    x

  14. Oh my i love de personal touch dat je gaf aan je kleedje!!! Staat je zooo goed! Ik neem roze de 25ste mee voor jou! Ge zijt daar zooo cute mee🙂 xxx

  15. Oh, ik zelf ben van Aalst.
    ik had je helemaal niet herkent maar nu je het zegt… :p

    Well done😉

Geef een reactie

 
