Opdrachten

Ik vergeet altijd de foto’s te zetten van de opdrachten die ik doe🙂 Ik heb sinds deze zomer een stuk of 6  keer moeten shooten voor KIABI en een 20tal kleren moeten shooten, dat is zo een franse kleren winkel , meestal zie ik de foto’s niet eens …. en ook voor het ministerie van financieën , voor een campagne over  computer voor iedereen ofzo ?  Maar deze foto kreeg ik dus wel te zien🙂

pauline1 copy

van Kiabi heb ik maar een deeltje🙂

Uitled-1 copy

11_fc2

Untitd-2

Untitle2 copy

Untitled-1 copy

Untitled-1

Untitled-2 copy

Untitled-2

Untitd-1

stockvault_2563_20070301

~ door Pauline Grossen op oktober 10, 2009.

14 Reacties to “Opdrachten”

  1. dag schatteke! : )
    ’t zijn weer supermooie foto’s : )

    goeeed, medu? (:
    kga strax naar de tmf-awards.
    gaat gy toevallig ook? : )

    kussssss! x mijn kleine zusje, ik mis je (l)

  2. Mooii (:

  3. Die van kiabi zijn schattig!😀 x

  4. cool pix😉

  5. thank you🙂

  6. Een deeltje? Supergaaaf!

  7. super!😀
    x

  8. Haha (:
    Leuke foto’s meid!
    ♥.

  9. Zoveel verschillende kledij ! Leuke foto’s

  10. Mooie foto’s ze (l)
    illu x

  11. Leuke foto’s!
    Jammer daje ze niet altijd allemaal te zien krijgt!
    xxx❤

  12. zoveel foto’s van kiabe !! xxx

  13. Amaaaai! Mooikes zég!!😀
    Xx

  14. mooi haha!

Geef een reactie

 
