Halloween

is heel binnenkort 🙂

F0748 copy

_D738 copy

_DSF0750

DSF0784 copy

~ door Pauline Grossen op oktober 13, 2009.

15 Reacties to “Halloween”

  1. Helemaal super!🙂

  2. … is mijn favoriete feest, dan ben ik verkleed als een griezel beest =P
    Hele spooky foto’s Pauline!

  3. Haha zijn deze niet al van een hele poos geleden?
    Dacht dat ik er al eens eentje van had gezien🙂
    ze zijn wel ontzettend sfeervol ^^
    x Ti Amoo!♥.

  4. zijn da die van vorig jaar ?
    kei griezeliggg :d
    xxxxxxxx

  5. echt wel super knap! Fotograaf en make up?

  6. amai! kei leuk! kwou da k n v.s. woonde! dan vieren ze da kei hard! alst halloween is zitten we juist n weekje aan zee en ze doen dan zo’n optocht.. eng! xxx

  7. cool pix😉
    Happy Halloween, mijn vriendin !!!

  8. leuke reeks Pauline!

  9. Woow, amai superknappe foto’s!
    Vooral de eerste!
    xx

  10. die zijn echt keisjiek😀
    vorig jaar heb ik er ook al een aantal gezien denk ik ?😀
    i love you<3

  11. Heel sfeervol🙂
    Ben daarnet naar de Helaasheid der Dingen gaan zien.
    Heel knap hoor, proficiat!

  12. jaa echt wel!! kwil heel graag naar helloween van walibi!! das keigraaf! kwordt hier al wel bang van ze!😉 fijne vakantie!! xxx

  13. dank u iedereen 🙂

  14. het zijn allemaal even mooie foto’s,en lekker creapy!!!
    de aller aller mooiste foto vind ik de laatste.
    tip : je moet meespelen in de film underworld.
    groetjes

  15. kei mooie foto’s wij gaan iets speciaals doen bij halloween later meer der over op men blog hé !! xxx

Geef een reactie

 
