P.L.I.E.N

11-172746

just me 🙂

http://blog.fotoverbeke.com/2009/10/20/plientje/

~ door Pauline Grossen op oktober 20, 2009.

24 Reacties to “P.L.I.E.N”

  1. Suuuuupermooi ;D
    xx

  2. Dank u Janne , ik vind het ook vooral als je weet dat er geen styliste noch visagiste aanwezig was , puur en simpel !

  3. ja hij is wel mooi puur! en dan nog heeeel schoon😉 hihi xxx

  4. T’is gwn zo’n krachtige portretfoto^^
    Die blik, dat haar, de pose^^❤. lovin it!

  5. superrrmooi !! xxxx

  6. Wauw! Jouw haar is hier heel anders, mooi! Ik vind die blik in je ogen weer zo mooi🙂

  7. Prachtige foto!!
    Puur natuur en oh zo mooi

  8. really cool link😉

  9. with nice big pix🙂😉

  10. echt mooi!! xxx

  11. dank u iedereen
    @Jason : yes that picture is HUGE 🙂

  12. They are all huge except for the last one,
    and It is just big !!! Excellent pix though,
    some of my faves, great shoot !
    xxx

  13. Prachtfoto !

  14. Pauline, ik moest even goed kijken of jij het wel echt was! En ik kan wel blijven kijken. Voor mij persoonlijk is dit een van je meest krachtige en doortastende foto!
    Liefs,
    fanny

  15. Wauw, echt prachtig! Heel mooi zo puur. Ik vind dit je beste foto’s.

  16. dank uuu super lief🙂

  17. Kwou is verandering haha ;D x

  18. PP, Plientje Puur !!
    Pauline is een hit en daar kun je gewoon niet omheen. Deze foto geeft inderdaad aan welk talent we op vlaamse bodem hebben, en geloof me… dit is nog maar een begin !
    Om tot deze foto te komen, was engelengeduld nodig en ik kan jullie verzekeren dat Pauline dit heeft. Om maar een idee te geven : het goed leggen van het haar kostte serieus wat tijd, wetende dat er niets van ‘produkten’ bij te pas kwam; het oogt daardoor heel puur, heel naturel. Daarnaast geven de kijkhoek en de expressie een ongelofelijke sterkte aan het plaatje.
    Pauline, een dikke merci voor de toffe samenwerking !
    Enjoy life, meissie🙂

  19. Deze foto is prachtig!

  20. tis echt een megamooie foto Pauline!
    echt super!❤

  21. Supermooi die krullen!😮
    xx

  22. Oh schatke,
    supermooie foto!🙂
    Jawel jawel,
    gewoon effe heel druk gehad.
    Ik mis je ook! (l)

    Ben je 8 november vrij?🙂

    Myn kleine zusje❤

  23. Mooyaaa echt waar , hoe lang ben jij al model ? ‘x

  24. Ik ben zo sinds mijn 7 jaar model 🙂

Geef een reactie

 
