Newspaper

Gisteren een artikel gekregen in Het Laatste Nieuws 🙂

Klik voor een grotere versie  !

hn

~ door Pauline Grossen op oktober 21, 2009.

17 Reacties to “Newspaper”

  1. geef mij maar bubbles🙂

  2. Wat een leuk artikel🙂
    Nou, haha, ik ben aan het oefenen erop te lopen😉

  3. haha zo grappig! ja de pint zal idd wel vies geweest zijn! ocharme!🙂

  4. kei leuk artikeltje xxx

  5. Gaaf, je wordt echt beroemd! Wacht, nee dat ben je al😀
    x

  6. hey P,
    je was super in de helaasheid!
    ’t was een totale verrassing voor me… “hey, ik ken die!!!” (allé ja, toch 72dpi :o)

    soit: super geacteerd!

    tc

    dieter

  7. dank u Dieter🙂

  8. Was best een confronterende film Ö
    Leuk artikel ^^❤

  9. dank u schatjeuh 🙂
    x

  10. superleuk🙂
    je staat deze week ook in de joepie😉
    heb je het al gezien ? :p
    iloveyouuuu <33

  11. ah ja 🙂 idd heb het gezien maar leuk dat je het zegt 🙂 ga het eens inscanneen en opzetten ze 😉

  12. Plientjeee, super zeg die publicaties en de prijzen!!
    Ben steeds benieuwder naar de film! :-)))

    X

  13. Kei cool!
    Ik moet de film nog altijd gaan kijken, in de vakantie ga k m denk k zien, als ik tijd heb (:
    xxx
    ly

  14. kga de film zeker is in de vakantie gaan zien! ;d
    xjés !

  15. Jaaa😀
    haha ik echt zo; kijk, Pauline Pauline Paulineeeee in de joepie! :p
    xxx

  16. amai, plien id krant!
    enjah die pint moet vies gweest zijn! jojo
    xx

  17. De film was super!!
    En uw scènes ook fantastisch & hilarisch!😉

    xx
    Loveyouuu

Geef een reactie

 
