Sweet & C°

Toen ik de eerste keer deze zomer met Antonella heb gewerkt vertelde ze mij dat ze een shoot ging doen voor Sweet &  C° en dat ze mij als model daarvoor wou !  De shoot is voor Hong Kong , voor de site en een catalogus ! Ik vond het super dat ze aan mij dacht 🙂 Wij hadden afgesproken in de zomer maar Antonella werd ziek en de shoot moest verplaatst worden :(  dan kreeg ze zoveel juwelen , kleren en andere dingen van Sweet & C° en wij hadden zelf zo weinig tijd dat  het snel duidelijk werd dat één model zoals eerst afgesproken , nooit genoeg zou zijn  ! Antonella  vroeg mij of  ik nog andere modellen zou kennen om mee te doen! Ik stelde dan Rani en Tessa voor 🙂 En vandaag was het dan uiteindelijk zover en na een paar mislukte afspraken begin oktober omdat de een of de ander niet vrij was of ziek was , is het toch gelukt  ! Vandaag hebben wij dus geshoot voor Sweet & C°🙂 Ik was blij dat ik  Rani en Tessa opnieuw mocht zien want het zijn twee dikke schatjes van girlZzzz🙂 ! Wij hadden veel fun maar het was best ook stressy want we hadden weinig tijd en moesten héél véél dingetjes shooten ! Ik ben benieuwd naar de resultaten🙂

sweet

1

de foto’s en film komen nog natuurlijk 🙂 zoals altijd !

~ door Pauline Grossen op oktober 25, 2009.

15 Reacties to “Sweet & C°”

  1. Cool, can’t wait to see the pix😉

  2. Twas percies leuk!😀
    Coole foto van jullie! ( ;
    xxx

  3. ja enkel jij onbrak nog in feite é dan hadden wij het even goe gehad dan toen bj Karen 🙂

  4. Is die dan toch doorgegaan ? Ik weet dat het op je site stond begin van de zomer ! Was het de moeite ?

  5. ja Dirk , het is verschillende keer verplaatst en veranderd ! Eerst ging ik die alleen doen deze zomer , daarom dat het op mijn site stond want datum was al vastgelegd enzo🙂 Maar het was dikke fun🙂

  6. Dag Plientjeuh,

    Het was héél leuk gisteren, we zijn blij dat het eindelijk gelukt is voor de shoot. Het is altijd ambiance samen hé en Nella is echt een lieve!! Zullen schoon foto’s zijn.
    xxx

  7. laurenn heeft er vorige week voor geposeerd😉 en nu ji ben benieuwd na het resultaat & ook da van rani & tessa afcourse xxx

  8. ja nella heeft mij gezegd dat ze nog een model moest bijnemen , zelfs met ons 3 was er teveel dingetjes om te shooten🙂

  9. aah😉 kvind da wel mooie dingen as ge zo is op die site ga zien xxx

  10. Wat leuk🙂 Echt tof dat het nu wel doorging😉 =)

    xx

  11. ja super mooie dingen hoor ! Echt de moeite🙂

  12. Ziet er goed uit ! Mooie site die Sweet & Co ! Tof dat je zulke kansen krijgt, volgende keer denk je eens aan mij , lol🙂

  13. amai, super!
    x

  14. Zoooooo cooooool!!
    xx❤

  15. kben ook wel eens benieuwd naat het resultaat (: xxxxxxxx

Geef een reactie

 
