What a day

Gisteren was een super drukke maar leuke dag 🙂 Eerst moest ik terug gaan repeteren voor de Halloween special edition voor de basketball match ! Daarna  was ik verwacht in een opname studio aan de kanten van Gent voor het opnemen van een single voor Sinterklaas, samen met de zanger en een aantal aandere kids  ! Wij mogen het refrain mee zingen en af en toe daartussen iets roepen of zeggen :-)  We waren daar met 7 kids en het was gewoon super super leuk ! De single en het melodie vind ik zelf keileuk🙂 Ik hou jullie op de hoogte wanneer het uitkomt🙂

Daarna moest ik direct terug naar de arena om geschminkt te worden en voor de laatste repetitie van de dansjes ! Ik was dus weg van ’s morgens 10u30 en kwam pas terug thuis  om 23 u ! Ik was KAPOT maar wel super tevereden van mijn dag🙂

1h

~ door Pauline Grossen op november 1, 2009.

12 Reacties to “What a day”

  1. Ooooh wat gaaf! Ben benieuwd naar het lied!
    x

  2. cool !! xx

  3. je hebt dat goed gedaan Plien

  4. Lieve schat je hebt dat super goed gedaan gisteren ! Fier op jou x

  5. Kei leuk!!❤.

  6. Kei cool!
    + goed gedanst! ;D
    xx

  7. haha ben wel eens benieuwd naar dat liedje (:
    en leuke dansjes (:
    ily (l)

  8. Super Pauline😉
    en keigoed gedanst !
    x

  9. dank uuuuuuuuuuuuuuu

  10. wow, superleuk!, en ikb en benieuwd naar de single!
    xx

  11. goe gedaan !!
    ge komt maar es bij mn opendeur kijken he!😉

    xxx

  12. heb jij dan nog tijd voor school eingelijk?
    Je hebt mooie fotos om maar zo jong te zijn!
    je hebt het leven waar elk meisje wel van droomt.

Geef een reactie

 
