Color or B&W ?

pbw1

pgras1

~ door Pauline Grossen op november 2, 2009.

25 Reacties to “Color or B&W ?”

  1. Color !!! xxx

  2. Beide zijn prachtiiiig (:
    xx❤

  3. COLOR❤ xxx

  4. Kleur!🙂 Sorry dat ik nog niks heb laten horen, beetje druk omdat ik n huis heb gekocht. x

  5. I like the color one😉

  6. kleur😉❤

  7. Hey Sander, no problem ! Leuk zo een nieuw huis ! Laat mij weten wanneer je tijd hebt 😉 xx

  8. Ik ga ook voor kleur, knapperd!❤

  9. Color😀

  10. COLOR<3

  11. Color die is echt amazing!
    x

  12. Kleur!! Zeker!!
    Hoe ist mjou?
    xx

  13. color !! die is echt ’t mooist plienje!!
    Hoe was de opdracht?

    xxx sweetie

  14. color😉❤

  15. color (:
    iloveyou

  16. color!

  17. dank u iedereen :-)))))) x

  18. kleur!

  19. ik zou ook kleur nemen
    x

  20. Kleur vind ik het mooist🙂
    ik mis je
    x

  21. Color!
    Veel plezier in NY!!!!!!

  22. kleur vind ik het mooist,
    ilu x

  23. je moet jezelf B&W doen en de rest kleur.
    of jezelf kleur en de rest B&W😉

  24. Allebei eve mooi (;

    x

Geef een reactie

 
