New York

I am there 🙂

that’s my hotel🙂 Nice é

NYC_NOVO-hgrnd-1

NYC_NOVO-foods-1

209-28

0753y00_j

En ik ben direct in style aangekomen met een limo🙂😉

New york 1823

New york 2027

~ door Pauline Grossen op november 5, 2009.

21 Reacties to “New York”

  1. Good morning😉
    Yes, it is nice !

  2. Wauw!! Ziet er mooi uit!
    Amuseer je daar.
    xxx

  3. Zo nice !
    amuseer u🙂

  4. wauuuuuuw😮
    zoooo zaluuuug (:
    kwouw dak ook mee kon (:
    maa alléé amuseer u eige he (l)
    xxxxxxxxxxxxx

  5. Woow amaaaai super!
    geweldig😮 ik wil oookk😦
    volgende keer gaan we samen é :p
    iloveyouu
    x

  6. wooow🙂
    kwist niet daje in NY was🙂
    zooot🙂

  7. Kim Feenstra is ook in New York.

    Have fun

  8. ik ben jarloeeeeeeers =d

  9. Jaloers! NY is mijn droom😛 Ik ga je bezoeken, hihi😉

  10. NY is gewoon ONGELOOFLIJK ! IK kom zeker terug !
    xxx

  11. Amaii , Pauline !!
    Ik ga tydens de paasvakantie naar NY en dan gaan we zo door naar Miami🙂 Ik ben benieuwd naar NY , maar zeker naar Miami ..
    & al veel gekocht ? xx

  12. OMG SUPERGAAF ECHT JALOERS!

  13. Wtf… !! Kwil daar ook naar toe ^^
    LoveYou (ll)

  14. Woooooooooow! zoooooo cooooooooooool!
    ‘k Wou da k ook daar was!
    kei cool met die limo! ;D
    Amuseer je nog e, en veeeeel shopplezier e (:
    xxx

  15. wie is in vredesnaam pauline grossen?

  16. dat is al mijn grootste droom! NY!😀

  17. omg !!! xx

  18. OMg!!! NY?! zo overcool!! xxx

  19. Niiiiiiice!!! ^^ Have fun!
    xx ly

  20. Beste Pauline,

    Wat een te gekke foto’s van the big apple!
    Wij zijn onlangs een nieuw portal begonnen en altijd op zoek naar blog-talent.
    Neem eens een kijkje op http://www.zadan.nl en misschien vind je het leuk om een keer een item te posten.

    Groet,
    De Zadan-crew
    info@zadan.nl

Geef een reactie

 
