Gespot

Dank u aan iedereen die mij zegt waar ik zo te zien ben en dat scannen en naar mij sturen🙂

Lp1an copy

p2n copy

~ door Pauline Grossen op november 6, 2009.

10 Reacties to “Gespot”

  1. Oeeeh Gaaf! hihi, die poster van de 5 nuded mannen hing bij ons op school en zo’n vriendin keek ernaar en ik vroeg zo: Kijk jij daarna? Maar ze keek ergens anders naar en ik wist helamaal niet dat dat de filmposter was!
    x

  2. 🙂 Leuk!❤

  3. Wauw! Leuk!

  4. De première in Aalst was echt tof!
    Bedankt he😉 xx ly ♥
    Amuseer jullie dar nog😉

  5. Super🙂
    khad je gezien in de joepie🙂
    x mis je !

  6. Goed bezig Paulineee ! x

  7. kei cool!
    ‘k Had je ook gzien in den joepie (:
    xx

  8. hehe , khad je ook gzn in de joepie (:
    xx iloveyou

  9. amaai, goed bezig🙂

  10. Ik ben gaan kijken met mijn vriendje naar de Helaasheid der dingen
    héérlijke film trouwens
    Toen gy in beeld kwam ik kei enthousiast tegen myn vriend:
    “kijk! kijk! Da’s Paulien! :D”

Geef een reactie

 
