NYC

De eerste foto’s🙂

Untitled-1

ny10

ny11

ny6

ny14

~ door Pauline Grossen op november 9, 2009.

17 Reacties to “NYC”

  1. Coooooooooool! Hoe wast daar?
    Ps mooie jas en zonnebril❤

  2. het was AMAZING 🙂

  3. Love the look !

  4. waw! super echt! amazing! x

  5. I want to be there! Ik wil er ook naar toe! Super

  6. wowie echt cool !! xxx

  7. Wauw! Ik ga er met kerstmis heen! Was het leuk? Leuke zonnebril trouwens (een echte rayban?)!

  8. het was echt de max ! Ik ga zeker terug🙂 en ja een echte rayban🙂

  9. Amai zooooo coool!
    Kei coole jas & zonnebril & broek ;D
    NYC is mijn droom, daar wil ik zeeeeker ooit eens naar toe!
    xxx

  10. T’zag er daar enorm leuk uit😀

  11. zoomooi:)
    mr waarom was ji daar? voor een shoot?
    of gewoon op vakantie?, alleszinds very nice!
    xx

  12. gij hebt kei mooie klere aan😮
    ooh kzou daar ook is keei graag hene gaan (:
    xxxxxxxxxx

  13. Amaaai super!!😀
    keimooie jas + zonnebril😮
    x love you & miss you❤

  14. dank uuuu iedereen 🙂

  15. Eh heb je ookal zo’n bril? :p bij ons hier draagt iedereen die🙂 x

  16. zo cool !

    xxxx

  17. zo’n mooie foto’s!
    en ik ben echt verliefd op je jas & je bril!
    x

Geef een reactie

 
