shoot @NYC

Ik kreeg de kans om te werken met verschillende fotografen in NYC maar omdat ik daar maar 5 dagen was en ik ook iets van New York wou zien , heb ik maar een afspraak gemaakt met 2 fotografen ! Afspraken om te werken met de andere fotografen zijn al in de maak want ik ga zeker terug ! New York is SUPER boeiend en moest ik iets ouder zijn , was ik daar gebleven ! De fotograaf met wie ik samenwerkte wou mij inschrijven daar in een agence omdat hij vond dat ik daar veel zou kunnen werken 🙂 maar ja … nog een aantal jaartjes wachten é😉 Hier de making of foto’s , de rest volgt nog 🙂

p1

IMG_1894

nh4

Untihhtled-1

~ door Pauline Grossen op november 11, 2009.

19 Reacties to “shoot @NYC”

  1. Shiek !
    Hoe kwam je aan die fotograven ? x

  2. Cool!😉
    Ben benieuwd naar de foto’s :)) x

  3. Wat leuk! In NY ;o een shoot!!!!!
    Je bent echt internationaal een beroemdheid

  4. W-A-U-W Ben nu benieuwd naar de foto’s!
    Je gaat lekker internationaal! (Ik zal volgende zomer foto’s van je meenemen;))
    xxx

  5. superrr cool echt waar !!! nu al beetje bekend in NY en nog maar 13 super plien xxx

  6. Ge gaat wereld beroemd worden Pauline
    XX

  7. waw kei leuk! een echte celeb ;p

  8. SUPER HE! xxx
    ❤ loveyouuu

  9. Heyy plientje !

    Hoe ist daar?
    of bent ge al BACK?🙂
    ik weet niet of ge da al gezien hebt, ma voor op mijn website (weblog) heb ik een wachtwoord op iets van sinterklaas !!
    het wachtwoord voor op dat dingetje te komen en da filmke te zien is als volgt.

    sinterklaas

    oke?
    tis heel simpel !!😉 ma als dr voor meer ww ’s op komt staan zal da ook als volgt sinterklaas zijn
    oke?

    dada xxx

  10. What a look ! I’m in love….. you’re a big star😄

  11. Woooow kei cool!
    Ben benieuwd naar de foto’s!!
    Je gaat daar nog kei bekend worden in NYC😀
    xxx missyou❤

  12. such a talent!

  13. xxxx

  14. wooow, superleeeuuk!(l)

  15. supper moooie foto’s ! =D
    kzei je tog , je wordt & bent n egte ster ;d
    (ll).kmisje

  16. oehhh zaluuuug (l)

  17. Keisjieeeek😮
    echt geweldig!
    ikmisjezo😦
    x

  18. This was an amazing photo shoot. I’m glad we worked together.

    What great weather we had.

    Now, We’ll have to shoot in Europe😉

  19. Hi Ludvik , yes it was great and the pictures are amazing🙂 You’re always welcome in Europe 🙂
    xxx

Geef een reactie

 
