The light

PauGr-9381amodelm

clik on the picture for a better view

~ door Pauline Grossen op november 14, 2009.

16 Reacties to “The light”

  1. hihi, je weet al wat ik ervan vind. Ik vind hem echt supermooi en je hebt een sterke/mooie blik in je ogen!

  2. waw mooi!

  3. woaw, heel mooi!
    xx

  4. Pauline! Ik lees nu pas je gastenboekberichtje! Ik ben voorlopig gestopt, ik heb er geen genoeg tijd voor jammer genoeg!
    Hopelijk kan ik er weer snel aan beginnen

  5. Ja Josephine want ik ken niemand die dat zo goed kan als jij !!!! x

  6. passend voor new moon !! ( twiligt ) xxx

  7. Zo’n mooie foto!

  8. Pracht(l)

  9. Echt een mooie foto! Een beetje eng zelfs😮

  10. dank u iedereen 🙂
    x

  11. supermooi🙂
    x

  12. Super foto
    love you

  13. Ik vind het echt een supermooie foto!

  14. Dank U Karin🙂 is alweer iets anders hé en daar hou ik van 🙂

  15. Sgattieee, ik kan deze foto beschrijven in 1 woordje:
    P-r-a-c-h-t-i-g !!
    xxx❤

  16. Wow..die blik in u ogen is..achja..ni normaal! Zotmooi gedaan!
    Xx

Geef een reactie

 
