blablabla

Foto’s zetten is mss leuk en ik kan er nog 100den zetten maar op den duur verveelt het een beetje 🙂 dus een beetje blablabla nu🙂

Iedereen vraagt mij hoe het was in New York , wel ik kan jullie maar één ding zeggen  : als jullie de kans krijgen om te gaan dan ga zeker ! Zelf ga ik mss met Pasen terug of in de zomer (we zijn nog aan ’t kijken) . Ook shooten daar was geweldig en de fotograaf super vriendelijk ! Wist je dat hij zoamaar eventjes in een vliegtuig heeft gesprongen (5 u vliegen) en een hotel heeft geboekt voor een weekend om mij , kleine Belg, te shooten terwijl hij mij niet kende en mij enkel op foto had gezien ? Dat is toch ongelooflijk hé ? In America doen ze zulke gekke dingen🙂 Verder heb ik massa’s complimenten gekregen van hem en adressen om mij in te schrijven in NY🙂 Wel leuk maar onmogelijk .. Maar wel leuk dat iemand uit Amerika zo hard in jouw gelooft , dat had ik niet verwacht en het deed deugd :-)  Maar ik merk wel dat er veel mensen uit het buitenland mij toevoegen op facebook  , vraag me niet hoe ze aan mijn naam geraken maar ze vragen wel vriendschap aan ! Onlangs kreeg ik nog de vraag van een fotograaf om in New York te shooten (kwas al terug thuis, jammer)  en vroeg een andere fotograaf of ik interesse had in een shoot in de Filipijnen .. euh ? Ik moet wel toegeven dat de meeste gewoon kijken naar mijn profiel foto en blijkbaar denken ze dat ik 17 ben ofzo… zo kreeg ik een uitnodiging voor een etentje in Milaan tijdens de fashion week  ?  Soms best hilarisch hoor wat ik zo allemaal lees🙂

Maar wat mij ECHT gelukkig maakt is hoe goed de film van Felix Van Groeningen het doet in België maar ook overal ter wereld ! Dat is pas ongelooflijk ! En binnenkort komt de film zelfs in de amerikaanse bioscopen, dat is wel uitzonderlijk voor een belgische film hoor ! Ook in Nederland doet hij het goed en in Frankrijk is die vanaf eind december in de cinema🙂 Maar ook in Asië (Pusan bv) Polen , Rusland en de baskische landen  ! Dat is  pas SUPER !  Daar mogen wij als Belg best trots op zijn!

Nu iets minder leuk  : de examens  .. die beginnen bij mij de 3de en eindigen de 17de… no comment zeker … iedereen weet wat het wilt zeggen ..studeren , geen shoots en véél minder op de pc  :p  jakkes

wat nog te doen  :  ik heb nog een opdrachtje voor een fotozaak (grote poster) en een andere voor kleren , ik heb meegedaan aan een auditie , ben gevraagd voor verschillende shoots, ga nog naar Nederland voor een soort workshop waarvoor ik ben gevraagd , heb een optreden met de cheerleaders, wil terug naar NY en heb al vraag voor shoots daar , ga binnenkort op reis, joepie… , wil nog naar de cinema voor de twilight night  of New Moon te gaan kijken en this is it (shame on me, nog geen tijd gehad) , verwacht nog massa’s foto’s van shoots die al een tijdje geleden afgewerkt zijn (wakker worden fotografen !)

en om te eindigen nog dit  :  is aan’t groeien en mag daarom niet meer naar castings gaan zoals onlangs voor Phildar (tot 1m54 maar) , is al die fakers beu die haar naam misbruiken voor fake msn , fake email , fake netlog en nu fake facebook , is nog steeds bezig met gitaarlessen en ja het gaat goed, heeft meegezongen tijdens de opnames van een single en vond dat een super ervaring , wil een froefoe maar mag niet , vond het optreden van Lilly Allen graaf en wil binnenkort graag  naar een optreden (van Justin bv omg !) en vind dat ze nu genoeg heeft ge -blablabla🙂

 

~ door Pauline Grossen op november 20, 2009.

24 Reacties to “blablabla”

  1. Hey Pauline,

    een heel leuk berichtje om te lezen! Fijn dat je nog steeds van alles geniet! Succes met de examens.

    Liefs,

    fannyke

  2. Aaah leuk om te lezen! En foto’s vervelen niet, ik vind ze echt keitof om te zien! Zo ook deze!

  3. amai wat een levendje hé kei leuk allemaal !!!! xxx

  4. Babbelkous !

  5. Geweldig , hopelijk ga je naar NY !!😀

  6. Super allemaal!
    behalve die exa’s dan😦
    en wrm wil je een froefroe?😛❤.

  7. hehe kheb vorige week een froefroe late knippe (;
    een wauw pauline je bent/word echt superbeke,d he meid (;
    kusjes (l)

  8. Amaai de meeste dingen zijn echt super!😀
    ik mis je !🙂
    x

  9. ja maat!, zo ne tekst :d
    ja, die examens komen dichter bij!
    en het moet dr dus echt leuk geweest zijn in HY!, :d
    mss moet je es een froefroe laten knippen, tzou msss nog mooi zijn!
    xx

  10. Amaaaaai wat ne lange tekst!
    Kei cool al die opdrachten enzo!
    ‘k ben naar new moon geweest, echt waar een van de beste films die k ooit gezien heb! ‘k vd 7de tot de 17de examens, minder lang as jou dus ma wel vaak 2 examens op n dag… :S
    Dikkekus x

  11. merci iedereen , het is vree laat : 1 u ’s morgens , ben gaan dansen , dan blijven plakken bij vrienden van mijn ouders die daar met een hele bende gourmetje aan het eten waren ! Straks opstaan voor naar NL te gaan :p ik denk dat ik onderweg heel de tijd zal slapen !

  12. het lijkt me allemaal super -buiten de examens dan. maar bon xd –
    ik ga in de kerstvakantie naaar newyork (l)

  13. heeel cool !!
    ik vind da die fotografen wel gelijk doen hé want ge bent wel 1 van de beste samen met andere die reizen van de wereld !!
    daarvan ken ik dr nog 1tje die ik ook geweldig vindt😉
    ik duim voor u da ge nog verder komt é😉

    xxxx

  14. hihii ,
    ik ga met kerstvakantie paardagen naar new york ‘ de broer van mijn papa woont daar.. (:
    en en , u haar is nu tog ook zooo mooj🙂
    xjés sanela.

  15. Amai,
    buiten de examens is
    alles echt goe nieuws eeh’ ;D
    gelukkig maar.
    echt ge gaat et egt nog maken eejh ;D
    en echt, ga maar naar NY.
    echt, gewoon doen. ;D
    ily x

  16. Je staat in de F&F!!🙂
    Superleuk! Zal k um voor je scannen?😉

    xx!

  17. leuk datj nog eens een berichtje plaatst🙂 en new york is inderdaad fantastisch! ^^

  18. dank u iedereen 🙂 nu pas terug uit NL maar ik beantwoord zeker nog al jullie mails en vragen 🙂
    x

  19. ja ik was in Helmond en daarna in Den Haag

  20. Hey.
    Heb jij voor de stad Antwerpen moeten shooten ?
    Groetjes !

Geef een reactie

 
