Urbanroof

~ door Pauline Grossen op november 22, 2009.

21 Reacties to “Urbanroof”

  1. Heey Pauline ,
    De foto’s van de shoot voor CKS staan op mijn FB wil je een reactie laten ? x

  2. oooh da zijn kei mooie foto’s pauline(l) ily

  3. What a lady ! Hele mooie foto’s alweer Pauline

  4. prachtig!! echt een filmster! party in the u.s.a? :p xxx

  5. LOVE THE PICTURES❤ xx Loveyouuu

  6. Serieus Pauline, dit vind ik een van je mooiste shoots! Echt super, stylish, en je lijkt ook ouder! En ik vind ze echt werkelijk prachtig!

  7. Waaaaaauw Pauline! Ze zijn echt super mooi ! Prachtig !🙂 -ikmisje x

  8. dank uuu schattekes🙂

  9. Wow deze zijn echt heel glamour!!! In NY nog wel!!!!!
    x

  10. waaaaaaaaauw moooi !

    xxx

  11. Praaaaachtiiiggg!
    x ‘k mis je!❤

  12. kmis je ook Janne !!! bedankt voor je reactie
    ly

  13. amaii, egt mooi zenne’

  14. amaai, heel mooi
    x

  15. zo mooooi! (ll)
    xjé

  16. dank u Sanela , hoe ist met jou ? Lang geleden dat we elkaar nog hebben gezien hé 😦

  17. Mooie fotos !
    Ik heb je skyrock ook even bekeken, daar zal je ook nog een reactie van mij vinden.. Ik vroeg mij af hoe jij zo in de modellenwereld terecht bent gekomen ?
    Als je wil kan je reageren op http://chuckxberry.skyrock.com
    x
    Nele

  18. Heb dat vorige week ook gedaan, ik mag morgen naar een testshoot..
    Ben wel een beetje zenuwachtig. Bij welk modellenbureau heb jij je ingeschreven ?

    x

  19. ministar en promokids maar dat is meer voor kids 🙂 Suc6 é

Geef een reactie

 
