Preview Sweet & Co

~ door Pauline Grossen op november 25, 2009.

16 Reacties to “Preview Sweet & Co”

  1. Toch nog op de blog gezet 🙂

  2. ja Dirk , ik weet dat de shoot al een beetje dateert maar ik kon het niet vroeger plaatsen omdat ik de foto’s nog niet echt mocht tonen hé😉

  3. so sweet !

  4. Leuk filmpje!😀
    xx

  5. Aaaah echt leuk! Dat liedje blijft nu in mijn hoofd hangen :S. Aaah met die cupcakes is het echt leuk!

  6. haha Josephine , bij mij heeft het ook lang geduurd voor ik stopte met zingen 😉

  7. So sweet!!!!! Vooral toen je dat cakeje op at🙂

  8. i love the song !!!! kei mooi xxx

  9. super mooi
    hoe noemt het liedje ?
    of van waar heb je het liedje?
    i like it
    leuk met de cupcakejes

  10. Zo lief (:

  11. zoooo’n leuk filmpje e!
    Moet lekker geweest zijn die cakejes haha (:
    idd hoe noemt het liedje? da’s echt zoooo cute e da liedje!
    Dikke knuff x❤

  12. dank uuu 🙂 ik denk dat het liedje cupcake noemt 🙂

  13. Dag Plientje, fijn om dit terug te zien!! Was een hele leuke shoot samen, we gaan dat nog doen se.
    xxx

  14. oooh sgattig (;
    xxxxx

Geef een reactie

 
