F&F

Op 18 september kreeg ik via mijn gastenboek van mijn site http://www.paulinegrossen.be volgend bericht :

Goedemiddag,

Er kon geen mail worden verstuurd via deze site, ik kreeg steeds een error. Daarom maar even via deze weg. Mijn naam is  ***** en ik werk voor het modellenvakblad Face&Figure.

Graag wil ik Pauline interviewen voor onze rubriek ‘model &’

Omdat Pauline op jonge leeftijd al zo succesvol is, wil ik haar voorstellen aan de Nederlandse modellenwereld. Graag hoor ik van u!

Met vriendelijke groet,

en nu heb ik het resultaat waar ik wel een beetje fier op ben🙂

Met dank aan Kelsey en Ananda !

even uitleg  : ik heb de naam van de persoon die mij heeft gemaild bewust weggelaten omdat er op het internet véél wacko’s zijn en ook om te vermijden dat ze opeens allerlei aanvragen krijgt van mensen die ook graag in de F&F willen. Indien je vragen hebt mag je ze bij reacties zetten en ik beantwoord ze graag persoonlijk ! Maar , voor je de redactie plat mailt omdat jij dat ook wilt , onthoud vooral dat de mensen liever zelf kiezen wie ze willen publiceren …

~ door Pauline Grossen op november 26, 2009.

40 Reacties to “F&F”

  1. Tof!
    Haha, ik heb net mijn scans naar je gmail gestuurd😛

    xx!

  2. dank u Ananda🙂

  3. Proficiat kleine, je bent goed bezig.

  4. dank u ‘grote’ Dirk haha😉

  5. Haha, leuk dat ‘Proficiat kleine, je bent goed bezig.’🙂

    Maar onwijs gaaf dat je in F&F staat (geen idee wat het voor magazine is, heb er nooit van gehoord, is het Belgisch?) Mooie foto’s en gaaf dat je zelfverzekerder bent geworden door het modellenwerk!

    Kus Kus Martine

  6. dank u🙂 het is een nederlandse publicatie voor modellen , zo een vakblad🙂

  7. ah tof die ga ik morgen even kopen. Heb jij al een exemplaar Pauline, anders stuur ik 1 (of meerdere) naar je op.

  8. Dank u Nelleke🙂 Nee ik heb nog geen exemplaar gekregen , normaal gezien gingen ze dat wel opsturen naar mij 🙂 Maar ik denk niet dat je dat zo in de winkel kunt kopen , het is met een abonnement geloof ik🙂

  9. Aaaah wat leuk joh! Echt supergaaf, en het ziet er ook erg profesiioneel uit!

  10. Dank u Josephine 🙂

  11. Hmpf das jammer dat ze het niet zo verkopen in de winkel. Ik zal eens een mailtje er tegen aan gooien.

  12. ahaha nelleke toch😉 Der is nu in’t weekend wel zo een event en daar kun je het kopen : Het evenement zal plaatsvinden op zaterdag 28 en zondag 29 november, in het Beursplaza World Fashion Centre te Amsterdam.

  13. Amaaaai zo cool, je mag echt wel fier zijn op jezelf!
    dikkeknuff x❤

  14. dank u sweetiepie🙂

  15. Ja maar ik kom dit weekend niet in Amsterdam, heb het beetje druk daarvoor. Maar ja eens zien of ik het op deze manier kan krijgen.

    We moeten eigenlijk elkaar weer eens zien, je was 11 geloof ik toen ik je voor het laats zag. 19 en 20 december ben ik in Antwerpen iedergeval (en in Oostrozebeke en in Gent)

  16. Ik ga mss een paar exemplaren krijgen , wacht anders tot maandag , als ik nog niets gehad hebt ofzo ! Ja ik was denk ik 11🙂 ik ben nu een beetje gegroeid😉 19de ben ik in Aalst😉 20ste ben ik in Brussel🙂 maar we moeten idd elkaar eens terug zien ! Volgende keer dat ik naar Den Haag kom , laat ik het je weten ! Of woon je daar nu ver van ? op den duur weet ik dat niet meer 🙂

  17. wauw , prachtig pauline (l)
    xxxx

  18. Ah das gaaf, ja laat mij maar weten. Den haag is een klein uurtje met de trein, dus heel goed te doen. Laat mij het zeker, ben wel benieuwd naar de grotere Pauline. Heb nog altijd zo klein ukkie in mij hoofd dus soms zit ik wel raar te kijken bij foto´s van je.

  19. heyyy Jobke 🙂 dank u lieveke !

  20. super toff !! xxx

  21. das echt zalig eehj,
    en welke F&F staat da?
    want ik ging daar 2 maandn geleden een abonnement op nemen.
    Maar khep da nu nog altyd niet gdaan. ;D
    iloveyou.

  22. Echt geweldig !
    je mag trots zijn op jezelf!🙂
    ik ben iniedergeval heel trots op jou🙂
    je doet het echt geweldig schattebol!
    ik mis je!<3
    x ily

  23. C00000000ol dat is echt fantastisch😀 dat je in zo’n mooi blad staat!!
    enne die “dingen” zijn heel zacht🙂

  24. ja idd ben maar trots op u zelf! xxx

  25. Geen probleem, je bent top❤

    xx!

  26. Wees maar trots op jezelf,
    tzyn heel weinig mensn,
    die op zoown leeftyd
    al zo goed zyn als gy,
    echt waar ;o
    iloveyou.

  27. knap ik had ook contact met hun …
    En veel succes met je examen

    Neske

  28. aamaai, heel mooi!
    ik vind die ftoo ook echt prachtig
    enjaah,, ook veel suc6 met de exames
    xx

  29. Amai , je hebt veel geluk hoor !
    Nog veel succes xx

  30. dank u sweetie maar het was omdat ik al veel betaalde shoots heb gedaan en ook nog reportages , radio stemmen en met dat acteren hé , de film komt ook in Nederland uit en dat vinden ze ggggeweldigggg jong😉

  31. ik wil es ne fotoshoot me u doen ;D
    da lykt my een grote eer. ;D
    en we gaan ook es moete afspreke eejh ;D

  32. hier mag je zeker op fier zijn ! :d
    btw; ik loop daarjuist uit school &
    kzie die foto weer vn jou hangen die vorig jaar in de winter ook
    in antwerpen hing =d
    xjé sanela x

  33. uhu & komt in orde :d
    x

  34. Amai!! Das kei cool😀😀

Geef een reactie

 
