tijd voor …

een korte  blablabla🙂

Vorig weekend was ik in Nederland voor een workshop en ik ben daarna op bezoek geweest bij mijn vriend Heinz natuurlijk !  Wij hebben heel  de tijd samen gitaar gespeeld ! Het was keileuk 🙂 veel foto’s heb ik nog niet van de workshop , hopelijk komt het nog 🙂 Verder ben ik natuurlijk al een beetje bezig met de examens, het kan ook moeilijk anders , ik begin al de 3de maar ik heb nu al mondelinge examens en zedenleer enzo ! Vandaag is dan ook mijn laatste volle dag school voor dit jaar🙂 Nu in’t weekend ben ik naar de after party geweest van A mode , super leuk , al mijn vriendjes daar terug gezien en ik heb mij geen minuut verveelt ! Het was zoals altijd  keigoed georganiseerd  met lekker eten en drank ! Ik had ook een shoot gepland met Jorick  ! Zondag morgen was dat en ik kan je verzekeren dat ik het IJSkoud heb gehad , man wat was er een koude wind in Antwerpen die dag , erger dan aan de kust  !  Maar natuurlijk was het ook leuk en hebben wij veel gelachen  met Jorick , Melissa en Laetitia ! Ik heb af en toe een warme chocomelk gedronken en daarna en warme kom soep en ik kon er weer tegen aan  ! We hebben wel veel bekijks gehad, het was ook net markt en ook veel leuke commentaren van  mensen ! Zo riep er een meneer wow wat een mooi meisje , ow wow , wow amai , mooi , mooi , mooi  hahahaha we konden niet meer van het lachen 🙂 Andere bleven kijken en sommige namen zelf foto’s van mij  , zo zot hé !

Nu heb ik dus even een fotoshoot stop tot na de examens maar geen paniek ik heb nog super veel foto’s op mijn PC , een van die dagen ontploft dat ding met al de foto’s 😉

Wat nog moet komen  : foto’s van shoot voor de feestdagen Kiabi, shoot met Selina  , foto’s Sweet& Co shoot, foto’s + dvd  A mode en nog andere leuk dingen …..

Ondertussen heb ik ook even tijd gemaakt voor een filmpje van het weekend in NL

en een preview foto :

~ door Pauline Grossen op december 1, 2009.

12 Reacties to “tijd voor …”

  1. Super leuk!❤.

  2. Haha da moet plzant zijn zo in de belangstelling staan op de markt😀 Kei leuk al die dingen😀 & Je kan al keigoed gitaar spelen😀 Superveel succes meje examens e sweetie😀 xxx❤

  3. ooh die preview foto is super !! xx

  4. Oooh love the preview foto! Leuk weekend heb je gehad!

  5. je kan echt al goed gitaar spele he (;
    en veel succes met de examens hé meid xxxxxx

  6. die preview foto is zalig egt waar.
    en ge kunt al zo goed gitaar spelen.
    haha, ik krijg een gitaar van myn pa ;D
    en succes metye examens eehj ;D
    wanneer begin je ?

  7. Good luck met je examens! Doe dat goed …

  8. Je bent al mooi gevorderd met je gitaar lessen blijkbaar! Binnenkort een elektrische of niet ?

  9. och, wachten op een andere prachtige foto’s! : D

  10. je kan al keigoed gitaar spelen🙂
    &ik heb al een paar foto’s gezien van met Jorick, keisjiek ze !
    ik mis je zo!
    x

Geef een reactie

 
