preview

van mijn shootje in Antwerpen met Jorick  en morgen of overmorgen de eerste echte foto’s😉

backstage :

~ door Pauline Grossen op december 2, 2009.

15 Reacties to “preview”

  1. nice, cool !
    succes met de examens, Pauline !

  2. Thank you Jason !

  3. Mooie foto’s🙂

  4. geen idee waarom er hier opeens sneeuw uit de lucht valt 🙂 zien jullie dat ook ?

  5. Aaaah leuk, ben nu benieuwd naar de ECHTE foto’s haha! Bij mij valt er ook sneeuw, en dat was vorig jaar ook bij je blog rond deze tijd, vind het wel gezellig, haha!

  6. aaah blijkbaar gat het dan vanzelf 🙂 of heb ik ooit zoiets ingesteld … vraag mij niet meer hoe of wat haha

  7. super cool,bij mij is er geen sneeuw😦 xx

  8. haha supersjiek!
    &ja haha ik zie ook sneeuw :p
    veel succes met de examens schattebol!🙂
    &ik mis je!

    oh ps: we moesten voor mondeling examen van Frans iemand beschrijven, ik heb jou gekozen om te beschrijven :p

    iloveyou<3
    x

  9. @ kelly : en wat he je dan gezegd ? elle est gentille et très belle euhm euhm , lol 🙂

  10. ‘k zie ook sneeuw😀
    Kei leuk filmpjeee (:
    & leuke backstagefoto’s !
    ‘k heb al wat fotoootjes op facebook gezien, echt prachtig!
    Veeel succes met frans e sgattekeee!
    xx❤

  11. haha wat een hippe klere seg (;
    xxx

  12. goeedd!

Geef een reactie

 
