Let’s dance

Opdrachtje gehad voor party kledij !  Hier de foto’s🙂

Ik had dat kunnen aandoen om naar de première hier te gaan maar ik ga niet want ik heb  dingen te doen 😉 Ik moet dansen en er is een Sinterklaas feest in de sluyter en dan nog examens ….. en euh een Plop film daar ben ik toch een paar jaartjes te oud voor😉

~ door Pauline Grossen op december 4, 2009.

18 Reacties to “Let’s dance”

  1. Party Babe :X Kheb je trouwens in een boekje gezien onlangs ! Goed bezig

  2. Aaah leuk joh! Vind je hier wel veel jonger uitzien :$

  3. zomooi !!! ja wel wa te oud voor maar die baby is cute !! x

  4. ooh da zijn kei mooie klere (;
    en de baby is echt supeer cute xd
    xxx

  5. amai, zo mooi!
    xx

  6. mooi! die kabouter baby is kei schattig!🙂 xxx

  7. cute, love the skirt !

  8. mooi🙂
    ik heb je met een foto van DHDD in de humo zien staan ;p
    ikmisjezo!
    x

  9. Leuke foto ! x

  10. Het sneeuwt hier ook al zie ik :p bij mij sneeuwt het ook al😉
    Leuke foto’s trouwens

    x

  11. Oooooh kei mooie foto’s, & mooie kleren, vind ik!!
    oooh die plopbaby is keicute😀
    xxx

  12. Prima gedaan, dat kleedje moet de deur uitvliegen😉

Geef een reactie

 
