RockChick

Fotograaf : Robby Brouwers

Mu : Alice

Styling  : seventeencastle

Ketting  : Nicky Vankets

~ door Pauline Grossen op december 6, 2009.

18 Reacties to “RockChick”

  1. cool !!!

  2. Ik had het al gezegd: Een onwijsgave foto. Hihi, ben nu Supermassive Black Hole aan het luisteren, en dat past echt bij je foto! Vind je kleding ook onwijs tof!

  3. zOOOOOOOOO stoer !! xx

  4. Super coole foto!
    xx

  5. Stoere Pliennn !
    x

  6. Awesome,
    iloveyou❤

  7. leuke zonnebril.

  8. zaluuge zonnebril (;
    xxxx

  9. jesus,you are so cool!!!!
    koele pliennn!!!

  10. Nice!
    Jaa, ‘twas leuk! ^^

    xxx

  11. Oeeh ik lieft die Ray-ban bril!😀 Like your style ;’]. xoxo’

  12. Super gedaan ! (:

  13. Hij is echt MEGA wijs!!♥.

  14. Hey Pauline,

    Ik heb maar af en toe eens de tijd om je blog te checken en meestal is het naar aanleiding van iets dat je post op Facebook, maar ik moet toch zeggen dat ik echt elke keer versteld sta…Deze foto (en vele andere natuurlijk ook :p) is echt WAAUW en bij sommige foto’s zou ik nog denken dat je bijna even oud bent of mij, zo volwassen oog je al! Ik ben zeker da jij hier nog heel ver in zal raken, blijf gewoon doen wat je doet, want dat doe je alvast prima! Gelukkig 2010🙂

    Groetjes,

    Heike

Geef een reactie

 
