Chit Chat

hallo iedereen , hopelijk lukt het een beetje met jullie examens ? Ik ben nu in de helft .. gelukkig , het is dus bijna verlof en dan ben ik riebedebie … een weekje naar de zon 🙂 Super natuurlijk maar het heeft ook zijn keerzijde (alhoewel) : zo heb ik een opdracht moeten weigeren en ook nog een casting …. maar ja dat is niet zo erg , iemand anders is daar misschien gelukkig mee :-)  Toch erg ook dat er zoveel opdrachten tijdens de examens doorgaan (telenet, Jet, …) maar volgende week mag ik dan toch iets doen voor een zuivelmerk omdat het net na mijn examens valt (toch nog eentje allé)! Tijd heb ik toch altijd tekort … ook  dansen , dictie , cheerleaders , gitaarlessen en drama moet ik tijdens de examens af en toe afzeggen! Gelukkig mag ik nu in’t weekend weer optreden met de cheerleaders en daar maak ik wel graag tijd voor.

Straks kan ik weer een beetje ontspannen met mijn gitaarles , dit keer brengt mijn leraar een electrisch accoustische gitaar mee , nog iets anders dus … ik ben benieuwd 🙂 En weet je wat ik  zo erg vind ? Ik heb New Moon nog niet gezien ! Ongeloofklijk ! Ik ben de allergrootste fan van Twilight & Co , ik heb alle boeken in 1-2-3 gelezen en nu ben ik nog niet eens gaan kijken naar de film  ! Het zal voor deze vakantie zijn … ik MOET gewoon tijd vinden !  Tijd om te shooten ook want ik heb al 3 -4 aanvragen binnen , tijd voor opdrachten , tijd om aanwezig te zijn tijdens een event van en goed doel, tijd om te repeteren voor de cheerleaders, voor mijn gitaarlessen te oefenen en tijd voor mijn vrienden en vriendinnen en voor …. man man man hebben jullie ook altijd zoveel tijd tekort ? En vliegt het bij jullie ook zo vlug voorbij ? Kijk nu is het al tijd om af te sluiten want mijn gitaar leerkracht komt er bijna aan ….

tijd voor foto’s dan maar na zoveel blablabla

en een werkje voor school van Janne

en naar het schijnt ben ik ook overal te zien in ’t groot in Antwerpen🙂

~ door Pauline Grossen op december 9, 2009.

27 Reacties to “Chit Chat”

  1. De tijd glipt altijd door je vingers, niks aan te doen. Mooie foto’s, and good luck with everything! ;d

  2. jaa bij mij gaan de examesn goed , bij jou ook ? maar ik zit spijig genoeg nog nie in de helft ;s jaa amai 2 weken vakantie is echt nie genoeg he , en zeker in de winter nie , het is altij donker (; maar nog vaan succes met je examens en je opdrachten , en een veel plezier in de vakantie (;
    + dat werkje van janne is supermooi gedaan (;
    xxxx

  3. ja examens.. liever gedaan! mooie foto’s! en kzal eens kijken of ik u zie in antwerpen🙂 succes nog verder! xxx

  4. Een film die je zeker gezien moet hebben. Zondag ben ik met Eva gaan kijken. Een aanrader.

  5. Nice! Lekker druk, veel succes! WAAAT HEB JE NEW MOON NOG NIET GEZIEN? (hier ook een twilight fan). Ik was meteen de 1e dag geweest, je MOET hem zien!

    • aaaah ik ga dood als ik eraan denk zeg ! Ik ging direct naar de twilight nacht gaan hier in België : om middernacht begon het en de 2 films na elkaar : twilight en New moon maar kmocht nie omdat het bijna examens was en ja nu zit ik hier en moet studeren en heb geen tijd 😦 aaaaargggggghhhh

  6. Amai , jij hebt het druk seg !
    Ik heb ook examens , vrijdag EINDELIJK gedaan !! (:
    Nog veel succes met die van jou eh xx

  7. Ah , oke !
    Nog veel succes met de examens , btw kheb je een mailtje gestuurd op Gmail x

  8. Ooooh kei lief daje da dr op hebt gezet ^^
    Allowel mijn tekentalenten niet zo geweldig zijn xd
    ‘k heb je op tv gezien met t spotje van Antwerpen😀
    New moon moet je gewoon gezien hebben echt n prachtige film!
    Succes nog meje examens e sweetie😉
    ‘k misje❤ x

  9. Hehe! Drukke boel daar!
    Geniet maar van je ontspanning^^
    En ja! zeker gaan kijken! ♥.
    Leuke foto en werkje!😀
    xx ps: je gaat da spr doen morgeuh!

  10. de foto van vorig jaar terug COOL !! amai die foto van janne is super mooi !!! xx

  11. Ik heb morgen nog twee toetsen ( duits en economie) en dan ben ik klaar🙂
    xx

  12. Ge zyt nie de enige hoor,
    die het veel te fruk heeft,
    en vooral me die examens nu.
    anders valt da almaal ng mee.
    ma damn, ik haat tog die exaamns,
    nog succes eejh ;D
    ly

  13. Suupermooie foto’s en da werkje vn Janne is ook keimooi!!😀
    Nog veeeel succes me de exames eh !!😀
    Dikke knuffel!! XX❤

  14. supersupersuper !
    alleen jammer dat je tijd tekort hebt :p
    mooie tekening van Janne😉
    iloveyou

    +ik heb je met het spotje van antwerpen op één gezien x

Geef een reactie

 
