Fashion in the City

By Ludvik Herrera in New York City

~ door Pauline Grossen op december 10, 2009.

23 Reacties to “Fashion in the City”

  1. YesYesyes! Ik vind je NY foto’s echt supermooi! Echt weer prachtig and I love it!

  2. Ge lykt egt veel ouder op die fotos.
    haha, ik vind ze PRACHTIG❤

  3. zalig!! vooral die 2e. Ik liet eens een foto van jou aan iemand zien (heel kort wel) en hij dacht dat je 25 was :O Haha, hoe oud schatten mensen jou meestal?

  4. Ooooooh die outfit MOET ik hebben! ;ooo.

  5. super!! vooral die bril! xx

  6. Manmanman , die foto’s blyven mooi zijn !

  7. mooi, die muts i love it !! xx

  8. Superfoto’s ;D
    x❤

  9. OMG die klere zen echt prachtig he ;o
    prachtfoto’s pauline xxxxx

  10. Amaii,
    da moet kei leuk zijn om een leven te hebben als da van u,
    ik kreeg ooit eens een paar keer de vraag van fotograven om een shoot te doen,
    maar jammer genoeg mag dat niet van min mama,
    ik wil zo graag model zijn!
    weet jij wat ik kan doen om mijn mama en papa over te hale ?
    en ik heb nog een vragje,
    hoe groot ben jij,
    aleja van lengte e ?😉

  11. Pauline, dit is zalig! Je bent super goed bezig en ik wens je ongeloofelijk veel succes!

    Geniet van de feestdagen!

    Groetjes,

    Evelyne

  12. Weet iemand waar je zo een nerdbril kan vinden voor niet veel geld ?

  13. Dankuweel😀
    Zo goedkoop hoefde niet hoor .
    kvind die gewooj zoooleuk
    knaappe fotoo’s btw

  14. Haha jaah thanks x

  15. OMg, die outfit!❤
    x

Geef een reactie

 
