Plien City

Je kunt er echt niet naast kijken ! De campagne van vorig jaar was zo goed dat ze hem dit jaar opnieuw hebben gebruikt  …. nog meer foto’s , nog grotere vlaggen en canvas ! OMG🙂

en nog veel meer : Tv en kranten en tijdschriften ! te gek🙂

~ door Pauline Grossen op december 11, 2009.

20 Reacties to “Plien City”

  1. Wow! Echt supergroot, haha! Echt leuk om te zien!

  2. Ik heb het zelfs op tv gezien !
    super meeid !
    Kusjes (marie)-justine

  3. haha , hoe zot is da wel nie (;
    da moet echt zaliig zen (;
    ik ga in de vakantie wss tog ng wel is in antwerpen winkele, dan kan ik het ook is zien ;p
    xxxxxxx

  4. That’s my Plien😉

  5. das egt zo zalig eehj, ;o

  6. woooww! zalug!!
    hoe staan de exames??, ik heb maandag mn laatste!(l)

  7. Ooh, supertoffff!

  8. Suuuuuuuper😀
    xx

  9. ik heb het ook gezien ge kunt er nie naast zien
    echt zo op zoveel plaatsen ö
    super gewoon x

  10. Haha, die t_shirts van turnen haddn wij zelf gemaakt, en ik nog suc6 met je examens
    knuff trug (l)
    xx

  11. ka na de examens het krantenartikel opsturen!
    lu x

  12. Volgende week zaterdag-zondag en maandag Antwerpen. Vorig jaar zag ik je vanuit mij hotel op een vlag, ben benieuwd dit jaar.

    Pauline mocht je in de buurt zijn van Antwerpen en tijd hebben laat het weten. Zaterdagavond en zondagmiddag/avond (klein stukje ervan) ben ik wel even weg naar Free.

  13. Sorry hè Paulientje dat ik zo lang niet ben komen kijken,,
    maar mijn verslaving kan weer van start gaan! <3<3<3

Geef een reactie

 
