Cuba is ….

Natuur

Cultuur

Strand

Oldtimers

rare beesten 🙂

fun

dolfijnen

en nog veel meer …. een aanrader !

~ door Pauline Grossen op december 31, 2009.

17 Reacties to “Cuba is ….”

  1. Echt kei cool !
    Waarergens in Cuba ben je geweest ?
    Kusjes x

  2. very nice😉

  3. Wauw keigaaf! Lijkt me eng met die rare beesten!

  4. die foto met die beestjes is fenomenaaal hahahahaa hilarisch!
    Gelukkig Nieuw Jaar Po! xx❤

  5. zo leuk allemaaal xx

  6. Kei leuke foto’s!
    die beesten lijken me toch maar eng xd
    xily<3

  7. Mooie foto’s ! Die reptielen lijken me ook maar eng. Ik krijg al de kriebels als ik ’t zie.

    Een schitterend nieuw jaar gewenst van mijn vriendin, onze kat Loki en natuurlijk mezelf. Al wat je mag wensen en doe zo voort.

    groeten
    Martijn

  8. Hey Paulientje,
    lange tijd nie meer op je blog geweest..
    Wat heb je weer superveel gedaan zeg .Het lijkt of jouw dagen soms 48uren duren ipv 24.Je hebt dit jaar alvast afgesloten met super reizen!!
    We wensen je het allerbeste voor 2010!
    Tot ziens
    Astrid , Jens en Glenn

  9. woaaww, keizot!
    die beesten zien er echt eng uit!

  10. ooh wauw , heb je gezwommen met de dolfijnen? (;
    xxxx

  11. Wauw, leuke foto’s
    x

  12. lijkt me gaaf (;

    x

Geef een reactie

 
