2009 was ….

With new pictures

Vodpod videos no longer available.

more about "untitled", posted with vodpod

~ door Pauline Grossen op januari 1, 2010.

20 Reacties to “2009 was ….”

  1. Super😀 gelukkig nieuwjaar hè😉

  2. Aaah nice!

  3. Hé Plien! Supercool gemaakt! Sterk!
    En keileuk dat de titanic foto van ons ertussen staat!<3
    Was echt heel leuk, echt veel gelachen! Al was mijn eerste les cheerleading geen succes hé! Maar babs en ik doen ons best! hahaha!
    En er zaten stiekem toch wel een aantal echt leuke foto's bij!
    Tot rap! Lar xx

  4. Happy 2010!!!
    ooh kei leuk gedaaan😀
    Veel foto’s amai, supermooie foto’s allemaal!😀
    xxxx❤

  5. ik wens jou een 2010 toe met véél mooie foto’s😉

  6. Haha, nu ben ik er eens eindelijk he😀
    Nog een spetterend 2010 voor jou.
    Groetjes Singstar Tommy😛

  7. Heel mooi jaaroverzicht!
    Ik wens je een succesvol 2010.

  8. prachtig gemaakt schatje!
    kben vereerd dat ook mijn feestje aan bod kwam en dat ik een paar keer op je foto’s stond! 2009 was fantastich met je en ik hoop en ben er bijna van overtuigd dat 2010 nog mooier wordt! ken je nu 3 jaar ongeveer, en elke dag opnieuw besef ik wat voor een fantastische meid je bent, en hoe hard ik je nodig heb in mijn leven! Lieve plien, bedankt voor alles en we maken er samen een spetterend jaar van!
    Dikke zoen van iemand die je heeel graag ziet!

    Sara
    xxx

  9. Heel knap gedaan en een heel leuk overzicht !

  10. ik heb het helemaal uitgekeken!!😀
    leuke tijden!!
    IloveyaPlien!!
    and a happy new-year!
    schattieeepatatieeeeee xxxxxxx

  11. amai keileuke foto’s allemaal ;o
    twas super dit jaar !
    iloveyouPliieeeeen❤
    &nog een gelukkig nieuwjaar ;p
    iloveyou&imissyou

  12. amaaimOoi😉 !! xxx

  13. ja jong, al die ftoos, mr ze zijn mooi hoor!
    happy ny to eh!(l)

  14. oooh das kei mooi gemaakt ,
    da zijn echt SUPER foto’s!
    xxxxx

  15. Wauw echt mooie foto’s! Nog een gelukkig nieuwjaar!
    x

  16. Ook een super gelukkig nieuwjaar gewenst!

  17. Pauline krl, zoveel sgone foto’s daje et ;O
    Kmisje wh x

Geef een reactie

 
