Blablabla

Here I am again 😉 Eerste schooldag achter de rug en super vroeg moeten opstaan , gedaan met lekker lang in bed  blijven liggen  :(  Maar allé ik was toch content om al mn vriendinnen terug te zien! Hoe ging het bij jullie ?

Mijn laatste week van de vakantie was nog keicool maar vermoeiend🙂 Nieuwjaar heb ik met de ‘grote’ mogen vieren, mama , papa en hun bende vrenden hadden gereserveerd op restaurant en daarna mocht ik mee naar …. de disco .  Mijn eerste keer fuifen haha het was heel leuk en laat : ze hebben mij rond 3uur30 naar huis gevoerd en zijn dan verder blijven fuifen! En natuurlijk ben ik de zaterdag naar de solden geweest maar ik heb niet super veel gekocht , enkel een paar laarzen , een rok en een parfum : Black XS van Paco Rabanne ( super geurtje vind ik) Ik kreeg ook mijn eerste Swarovski ketting . Ik heb gekozen voor een peace symbool ! Ik zag ook van die armband met bedeltjes , zoooooo mooi !!! Ik ga vanaf nu dus sparen voor zo’n armband want de bedeltjes zijn gewoon te gek !

Verder ben ik ook gaan shoppen met Tha GirlZzzz zoals elke jaar ondertussen hé 🙂 een echte traditie is dat geworden! En ik heb ook bezoek gekregen vanb Fieke en Tommy en wij hebben heel de tijd singstar gespeeld, super cool spel op de PS3 !

Verder heb ik een paar nieuwe foto’s gekregen van verschillende shoots en opdrachten en wacht ik nog op verschillende foto’s (veel in feite nog) … De woensdagen die nu komen heb ik telkens iets te doen,  het jaar begint dus goed🙂 En verder heb ik een paar leuke aanvragen gekregen voor maart en april want nu is het heel koud buiten om te shooten ! Leuke berichten krijg ik ook op FB zoals deze hier  :

‘Hello
i´m modelscout from germany and i´m looking for models for the fashionweek in berlin. furthermore i´m scouting models for a stay in milan or istanbul. There are many jobs in february/march and we would like to place you there, if you are free for 2 months.’

Haha ik moet altijd lachen omdat de mensen op FB blijkbaar allemaal denken dat ik een super model ben, ik krijg regelmatig zulke vragen van het buitenland🙂 En ik antwoord altijd dat ik maar 13 ben en nog maar 1m60 ben  , oeps 😉

me & my electric guitar !

en blijkbaar ben ik ook te zien op het kalender van Dreamland ! Als iemand dat heeft en dat kan scannen voor mij zou ik het leuk vinden ! Dank u.

oeps vergeten mijn filmpje bij te zetten ! Hier dus

~ door Pauline Grossen op januari 4, 2010.

25 Reacties to “Blablabla”

  1. je bent echt wel een super model !
    ik hoop dat dat bij mij ook ooit zo zal worden dat ik zo veel aanvragen heb . maar ik denk het niet😦

    ps super mooie foto’s
    groetjes xxx

  2. amai, hele mooie foto’s
    en ja hr, je bent egt een supermodel (;
    haha, love you❤

  3. Pauline ! (:
    Haha da van die aanvragen super leuk voor jou, da belooft voor als je groot bent (:
    En natuurlijk super mooie foto’s ! xx

  4. cool guitar😉

  5. mijn maat zal zeker jaloers zijn op je gitaar.
    Hij staat bij mijn vrienden op facebook.
    coole gitaar!!

  6. Ik wens je een succesrijk 2010 toe! Veel genot van je mooie ketting en laat ons verder meegenieten van je foto’s!

  7. Oooh supergaaf allemaal! Die gitaar is echt keikoel! En die ketting is amazing praachtig!

  8. Haha Plien, ik heb die reuk ook XP
    Heb em voor kerst gevraagt😛
    Singstar was echt spr wijs!❤ it!
    En volgende keer ga ik trg mee shoppen é Ö
    xx big hug!

  9. allemaal super cool !!!!!!! en die gitaar i love it😉

  10. Oooh ebde dieje black xs gekocht? die rook zoooo lekker e😀
    ‘k ben ook gaan soldenshoppen zaterdag, veeeel nieuwe klren😀
    ’t was suuuuuper in Bruggeeee!🙂
    kwil ook n elektrische gitaar! kben drvoor aant sparen, ma kvrees da k t momenteel nog ff moet stellen met mn accoustische😉
    Kei mooie ketting :o!! & leuk filmpje :p
    xxx❤❤❤

  11. wauw super mooie ketting !
    de twee weken vakantie was gwn TE KORT !
    haha maar je bent dan ook wel een super model he pauline (;
    xxxxx

  12. zo een mooie ketting!
    en twas precies fun! xx

  13. check me daar weer staan op die foto xD
    ma twas zaaaalig🙂
    lu x

  14. kmis jullie! volgende keer zorgek dak ook weer meekan🙂 Xmisj!

  15. Volgende vakantie opnieuw eh girlzzz! Twas super in Brugge! <33

  16. allemaal keileuk🙂
    jammer dat ik niet meekon ga

  17. krijg al heelmaal trug zin om singstar te spelen!😀
    prachtige ketting! ik heb een bedelarmbandje gekregen voor kerst. is idd super, laat iets weten als je er eentje hebt!
    x dorien!

  18. Leuk allemaal!

Geef een reactie

 
