Chit Chat

Ik ben al een paar weken bezig met super leuke dingens ookal hoor je er niet zoveel van maar veel dingen gebeuren ‘achter’ de schermen ;)  Ook shoots zijn al gepland voor 2010 en een paar daarvan zullen wel héél speciaal zijn maar daarvoor moeten julie nog even geduld oefenen natuurlijk en ik ook :)  De foto’s van de shoot Sweet&Co heb ik ook nog te goed maar dat is omdat ik in de catalogus kom ergens in maart en daarvoor mag er niet teveel getoond worden dus alweer .. geduld idd🙂

De laatste weken is het ook ‘interview’ time blijkbaar , als het niet voor een nederlandse site is of tijdschrift of een blog is het voor de radio ! Vorige week woensdag mocht ik helemaal live op Urgent Fm tijdens een uitzending van de fashionistas. Het was enorm leuk , wel een beetje stressy é zo live maar alles is goed gegaan! En stressy was het daarnet ook een beetje toen ik in een studio met 4 volwassenen werd geinterviewd .. maar het was best grappig en ik heb mijn enorm goed geamuseerd en alweer leuke mensen ontmoet. De uitzending zal te zien zijn 29 januari .. een beetje GEDULD dus  :)  En heel veel geduld zal ik denk ik zondag ook moeten hebben want dan vertrek ik naar de audities van een Tv programma, niet omdat ik meedoe maar om iemand anders te steunen  !  En de vakantie voor deze zomer is al geboekt … het zal weer leuk worden maar daarvoor moet ik héél veel geduld hebben 😉 Nu in’t weekend heb ik het ook héél druk : vrijdag heb ik eerst dansles van 19u45 tot 20u45 daarna heb ik repetite tot 23 u! Zaterdag morgen  heb ik opnieuw dansles en in de namiddag moet op tijd in de arena zijn want ik mag mee optreden. Daarna volgt nog een nieuwjaar receptie met de spelers en zondag ben ik héél de dag weg. Leuk toch ? geen tijd om mij te vervelen in ieder geval🙂

de laatste over Cuba

en nog steeds goed nieuws voor de film , nu in Parijs !

~ door Pauline Grossen op januari 13, 2010.

12 Reacties to “Chit Chat”

  1. Leuke foto’s!😀
    Amai bezige bij daje bent ;D
    khb je gehoord op urgent fm, je deed da super!😀
    In welk programma is dat daje op tv komt?
    x ily

  2. Beautiful images and great work. Very Good Pauline!

  3. Hey Plientje, lang geleden weeral…
    Ziet er allemaal cool uit, we zijn benieuwd!!
    Ook onze beste wensen voor 2010.
    We willen ook echt die foto’s allemaal zien hoor van Sweet&Co, zal supermooi zijn.

  4. Zo graaf !!! xxx

  5. Wauw supergaaf! Ben benieuwd naar die héééle speciale shoots, die zijn altijd fantastisch om naar te kijken.

  6. hééll toff!, naar waar ga je op reis??
    xd
    xx

  7. echt kei leuk! xxx

  8. wauw Pauline ! je gaat het echt maken , op jouw leeftijd !
    ik ben heeel blij voor je x

  9. Super allemaal !
    Haha amai al dat geduld hebemben :p
    x

Geef een reactie

 
