Move Like Michael Jackson

Vandaag een Super Leuke dag gehad dankzij Bouletje 😉 Ik mocht nl mee naar de audities en opnames van Move like Michael Jackson ! Het was TOP ! Super mensen en dancers , amai !

hier foto’s :

~ door Pauline Grossen op januari 17, 2010.

18 Reacties to “Move Like Michael Jackson”

  1. Nais😄

  2. Amai , leuk dat je da hebt mogen meemaken ! xx

  3. Gaaf! Vind het programma alleen echt stom, dat ze een nieuwe king of pop zoeken, werken NL en BE weer samen?

    • ze zoeken geen nieuwe king of pop hoor🙂
      dat programma is van Jermaine Jackson
      ze zoeken dansers die geinspireerd zijn door Michael😉
      om te dansen op de herdenkingsdienst

  4. wow, nice!
    xx

  5. Super, kei mooie foto’s!
    Wanneer komt dat op tv?
    xx

  6. amai echt zalig! idd die kunne super dansen! xx

  7. Love it !! kga zekr kijke wnr is da ? xxx

  8. ik weet nie wanneer het op Tv komt , kmoet het eens vragen bij VT4 ofzo, khou jullie op de hoogte

  9. Superleuk !😀
    xx

  10. Bouletje,
    we hebben zo een leuke dag gehad🙂
    al om 8u smorgens daar toekomen, de pers staat daar al haha!
    dan kom ik te horen dat ik moet improviseren, jij vlug me nog helpen met een stuk!
    haha twas zo cool!
    dan riepen ze mijn nummer af,
    en moest ik samen met Joe auditie doen, zo hilarisch!
    het duurde 3minuten, maar ik zat al een uur boven, en jullie zaten te duimen haha🙂.
    en erna moesten we buiten opnames doen en zeggen ” welkom bij: move like Michael Jackson” ooh twas zo leuk!
    en dan te horen krijgen dat Jermaine Jackson daar ook ergens binnen zit!
    dan zijn we maar supporters geworden van onze Joe, hihi!
    en dan nog intveriews moeten doen.
    En met onze leuke geluidsman!
    ” mag ik eens aan jou krulletjes komen “?
    hihi🙂
    twas zooooooooooooo leuk!
    kheb me zo geamuseerd!
    tot de 3de!
    iloveyou boulet!❤

  11. Heb vandaag een auditie gedaan,,ze zoeken niet naar Michael dance maar meer break of flamengo dansers..Was een dikke freakshow,hoe gekker je overkomt hoe meer kans je maakt..waarom noemen ze het niet ,show of de weirds ? Had een oudje van 50jaar langs me die geen enkel ritme in haar lichaam had en toch doorging . Move like Michael jackson in Engeland was het een dikke flop..hier zal het niets anders zijn.Waarom noemen ze het Move like Michael Jackson als ze niet willen dat je zoals hem danst..noem het dan wat anders..Ze hebben zijn naam gebruikt om mensen te lokken. Vond het zo jammer dat ik niet met My name is Michael heb meegedaan . Misleiden van mensen met valse informatie dat Jermaine Jackson in jury aanwezig zal zijn om een maand later te vernemen dat hij niet komt .
    Zoals Michael zei de show wereld is niets dan een illusie .
    Niets dan chaos en geen enkele organisatie .. Ze vroegen zelfs of we niet beter op muziek van justin timberlake wilden dansen..ik had het toen moeten weten,dat er iets niet klopt. toneel en musical dansers die gaan bepalen of jij Michael kunt dansen .Onzin,,Lavelle S.. hebben we niet gezien ,eerste auditie was met tien op een klein podium en 2 onbekende juryleden moeten tussen al dat gedans uit kunnen maken of je het hebt en als je achter staat heb je pech . Je zou breaken of bublingen op muziek van Michael,,wie verzint zulke onzin . Verontwaardigd en misleid… sbs en vt4 you suck

    • nie normaal hé.
      ze zeiden ook dat ze teveel Michael Jackson zagen.
      dan vroeg ik tegen veronique de kock waarom het move like michael jackson heette? degene die door zijn zijn mensen met acrobatie en al die zever!
      pf!
      dat is gewoon weer om geld te verdienen met de zender omdat Michael Jackson in de titel staat.

  12. ja die reactie hadden wij ook , zeker nadat mensen zoals Joe uitgeschakeld werden😦 die was zo goe !

  13. Ik wil geen afbreek doen aan de dansers, maar ik denk dat ze met de slogan ” move like Michael Jackson” bedoelen om dezelfde ziel bij de dansers hun act te vinden zoals Michael zijn ziel in het dansen weergaf. Ik bergijp het als een talentenjacht in zijn naam. Wat niet wegneemt dat er goede imitators zijn! Maar de ziel in het dansen leggen wil zeggen, je eigen persoonlijkheid weergeven. Dat wat elke danser uniek en mooi maakt. Ik vind het prachtig dat ze zoiets doen, en ik denk dat Mj het zelf leuk vind dat mensen op die manier een kans krijgen zich aan de wereld te tonen. Ze hadden misschien duidelijker moeten zijn. Maar als je wat wil doen informeer je best altijd even wat het inhoud.

  14. ik heb 6 maart gekeken waardeloos de jury op sbs6 mlmj ze gaven verkeerde mensen passen 2 ronde ,en je michael danste werd weg stuur acherlijk! natuutlijk, het programma dan ook niet move like michael jackson ,geen respect voor michael. maar dans als idoot

  15. Een heleboel begrijpen nog steeds niet wat ze nou zoeken…geinspireerd zijn door Michael dat is wat ze willen, toch niet zoo moeilijk!!

  16. De verkeerde mensen een V>I>P gegeven…LOL….dacht het niet, en als je dat denkt ben je vast zelf niet door of heb je absoluut geen verstand van dansen!!!

Geef een reactie

 
