Walk away…

By David Van Oost

Toen ik die op Facebook plaatste kreeg deze foto direct meer dan 50 comments , iedereen vindt die wel iets hebben en jullie ?

~ door Pauline Grossen op januari 20, 2010.

19 Reacties to “Walk away…”

  1. Ik vind hem ook heel erg speciaal, mooie kleuren😀 (en het moet ook niet altijd je voorkant zijn die op de foto gaat hè😉 ) Nee, serieus…. echt een leuke

    x

  2. De foto is erg mooi van belichting. Ik vind het wel jammer dat de horizon scheef loopt en dat er aan de foto wat onnatuurlijk bijgewerkt is (er is een lichte rand om je silhouet te zien)

  3. Ik vind hem echt mooi!

    x

  4. Ja amaai!
    Zo melancholisch bijna!

  5. het is prachtig!

  6. dank u🙂

  7. Hij heeft echt wel iets, vind het mysterieus een beetje, wauwie!

  8. kvind hem wel heel mooi !! tis weeral is iets anders hé xxx

  9. Oh zo mooi, echt héél speciaal!
    xxx

  10. Achtergrondfoto op computer gewoon prahtig!<3

    x ik mis je!

  11. beautiful!!! xxx

  12. amai kei mooie foto!
    x ly

  13. oohh!, ‘k vind hem ook zéér mooi!
    vanwaar komt dat kleedje??😉
    xx

  14. haha zoals ik ook al zei op facebook vind dit een zeer mooie foto. heeft iets horror achtig. Daarom zeer mooi dus ^^,

  15. jaa wauw die is echt mooi
    xxxx

  16. I❤ It!!!

    Zo speciaal!!😀

  17. Das een super mooie foto (: ,
    en hoe lang ben je al model ? x

  18. Supermooi! Precies n scilderij!

    (;

    x

Geef een reactie

 
