Selina’s Wonderful World

wil je aub de ongelooflijke Selina De Maeyer helpen aan publicatie ?  Heb je een facebook profile ?

Word op facebook  fan van deze  group

Production Paradise Brussels

en klik dan gewoon op ‘ I like’ bij haar 4 foto’s (liefst op alle 4)
dank u

http://www.facebook.com/photo.php?pid=689941&op=1&o=all&view=all&subj=168590435955&aid=-1&oid=168590435955&id=646511663&fbid=20431106663

Please help Selina De Maeyer, a great artist ! Do you have a facebook profile ? So please just become fan of the group ‘Production Paradise Brussels ‘ and then just click  on the “I LIKE” button by her 4 pictures.

Thank you so much

see more of her beautiful and Unique work  on http://www.selinademaeyer.com

~ door Pauline Grossen op januari 22, 2010.

12 Reacties to “Selina’s Wonderful World”

  1. Paulineee ! (l)
    zo lang geleden dat ik hier nog is ben geweest..
    egt, ik schaam my ;o
    maar je nieuwe foto’s echt allemaal super moooi !
    ge doet ht kwenie oe goe!😮
    ik mis je.
    hopelijk zie ik je snel trug hé , je laat maar weten hé :d
    kusjes sanelaa x

  2. Amazing

  3. dankt iedereen die op FB heeft gereageerd x

  4. Heb k gedaan (:
    x

  5. Wauw , maar die foto’s zijn echt prachtig !😀
    Vooral die met water geweldig gewoon x

  6. héééééél mooie foto’s da die heeft😉 xxx

  7. Wow sjiek jong!
    xx

  8. ik ga het direct doen se (;
    + die foto’s zijn echt mooi .
    xxxx

  9. Wauw! Die zijn echt supermooi, vind die van water iets heel speciaals hebben!

  10. WOW, love these pics, I like ur collection.

  11. Ik ben op haar site gaan kijken en ze heeft prachtige foto’s maar ik zit nog niet op facebook dus kan ik helaas niet stemmen! Ik wens haar veel succes

Geef een reactie

 
