Fleur des Champs

Click on me for a larger view

~ door Pauline Grossen op januari 24, 2010.

15 Reacties to “Fleur des Champs”

  1. Mooie sfeer, mooie uitstraling, mooie kleuren alles is top aan deze foto

  2. Mooie Foto’s😉

  3. Supermooie foto.

  4. Dit vind ik steeds de mooiste foto’s van je. Prachtig weer.

  5. Super mooi ! (: xx

  6. prachtig

  7. wauw Prachtig (l)

  8. Wauw! Vind het mooi dat je haar waarig zit, normaal ziet het er niet uit in het echt, maar nu wel! (Ik bedoel dan in het echt bij iedereen, lijkt net alsof je een bad-hairday hebt)

  9. Praaaaaaachtiiig! x

  10. Gave make up en styling!

  11. De eerste is SUPERMOOI!

  12. WOW wat een babe

  13. waaauw, mag ik eens een foto van jou op mijn weblog plaatsen als inspiratie? natuurlijk zet ik je blog en naam erbij! jij kan zo mooi poseren! je staat bij mijn favoriete links zeter te weten xxx

Geef een reactie

 
