Awards

Zaterdag avond was ik te gast tijdens de Cutting Edge Awards ! Héél leuk feestje met een live optreden en daarna de awards uitreiking! Tot mijn grote verbazing was de prijs voor Beste Film voor De Helaasheid Der Dingen weggelegd! Zooo leuk. Félix, Kenneth en ikzelf mochten dan op het podium even de prijs afhalen en er werden uiteraard foto’s genomen en gefilmd (de rode loper was daar oa)

Het leukste was de afterparty😉 Daar heb ik, samen met mijn vriendin die meemocht, gebabbeld met 2 leden van een pop band  ! Als we weggingen kregen we hun laatste single (nog niet in de winkels, pas in februari) en ze hebben ons ook hun nieuwste video getoond op hun gsm … keisjieke dingen , ik blijf dat liedje zingen …. Dit wordt zeker een hit .. later meer daarover .. in ieder geval , ik heb de tijd van mn leven gehad en we wilden echt niet naar huis maar om 2 uur hebben mijn ouders ons eindelijk zover gekregen

~ door Pauline Grossen op januari 31, 2010.

18 Reacties to “Awards”

  1. amaaii, naajs!
    xx

  2. amai leuk seg !
    volgende keer ga ik mee , lol😀 x

  3. zag er zaaalig uit🙂
    proficiat met je prijs!
    x

  4. mooie foto’s !!! en zag er superrr leuk uit xx

  5. Ooooh wat leuk!
    Gefeliciteerd😀

  6. het was zo een vet feestje!
    ik wil de tijd terugdraaien haha!
    tututututututtttt…
    tommy&jens (l)
    hhah!
    twas zo niceeee!
    en ik ben zo fier op je met de zoveelste awards vr de beste film!
    xx

  7. leuke foto’s pauline (;
    xxxxxx

  8. Proficiat Pauline met de prijs. Echt verdiend

  9. Is dat Gene Bervoets op de laatste foto?

  10. waaw! echt proficiat! ma twas een goede film.. wel een beetje erg maar toch een heel knappe film! je hebt er ook super in gespeeld! xxx Hanne

  11. Amai , proficiat Pauline !
    Ik heb die film nog niet gezien …😛
    Niet kwaad zijn ik zal dat zeker nog eens doen hé ! x
    Met mij is alles goed en metjou ? Nee nog altijd niets gekregen😦
    Ik denk dat ik niets meer zal krijgen ..
    Veel kusjes ! xx

  12. welke groep was dat dan eigenlijk?

  13. Beste Pauline,

    Zo verbazend is dat niet, hoor. Fantastische film met indrukwekkende acteerprestaties. Zo denken wij er ook over. Lees maar op http://acwvisie.wordpress.com/2010/03/23/de-helaasheid-der-dingen/

Geef een reactie

 
