DIVA’s ;)

Deze foto is super mooi ‘genomen’ want ik lijk daar groot op en ik heb zo precies diva allures hahaha

Wel leuk om zo’n exemplaar te hebben in je portfolio😉

Daniel’s Angels 😉

~ door Pauline Grossen op februari 3, 2010.

18 Reacties to “DIVA’s ;)”

  1. Love these !!!

  2. looks gorgeous!

  3. Ze zijn geweldig en heel mooi Pauline !

  4. Prachtjes!❤

  5. Hyee Pauline ,
    Ik heb een video van jouw gemaakt !😀
    ‘Portfolio 2010’ je kan die bekijken op mijn youtube channel Yenniie96 ! xx mss kan je die op je blog plaatsen ..😀
    xx

  6. Wauuw een Echte DIVA🙂
    keep going girl❤

  7. Keileuke foto’s plientje! Waar is die eersten genomen? Komt me bekend voor!!😉

  8. Wow gorgeous! Je lijkt er inderdaad erg lang, mooi!

  9. jij scherp en de achtergrond wazig gewoon prachtige foto. en juist ja, je lijkt er net een model! xx

  10. weeral veel te mooi eh schatje!
    proficiat!
    x

  11. super!

  12. Super, maar dan echt ook supermooi! xxx

  13. geweldig ! x

  14. My pretty talented girl!You are a true diva honey!
    xx

Geef een reactie

 
