Bo

Gisteren ben ik naar de wereldpremière geweest van Bo , een leuke  film. Ik had dit keer Hélène meegenomen (ik neem altijd een vriendin mee, dat is veel leuker dan alleen).. Er was enorm veel volk en normaal gezien gingen wij maar een half uur blijven op de afterparty omdat er school was de volgende dag maar .. er was zoveel volk die ik kende van vroeger … en ik heb zoveel gebabbeld dat wij een beetje .. euh …zijn blijven plakken! Ik heb Kenneth gezien en Joke Devynck , mijn mama uit Buitenspel, Michaël Pas (mijn coach toen), Jacob, Gundrun en  Senne (die nu in David speelt), Peter Van den Begin, Roel Vanderstukken  maar ook Warre Borgmans en Peter Bulckaen waren daar en Laura met wie ik ook een kortfilm heb gedraaid en Nathalie van Anémone en.. en.. en… enfin teveel om op te noemen. Het was enorm leuk om al deze mensen terug te zien.

en nog veel meer foto’s

~ door Pauline Grossen op februari 4, 2010.

17 Reacties to “Bo”

  1. OOH super!
    Kwil die ook mega graag zien!
    Het boek wel al een topper!^^
    xx

  2. die komt 10 februari uit 😉

  3. *was al een topper ntrlk xD

  4. Ja kweet het ^^

  5. superfoto’s plientje!
    gaat 14 februari door jeugdfilmfestival?
    lus

  6. Wauw echt supergaaf dat je dat hebt mogen meemaken! Oeeeh love dat shirtje <3, daar had je ook een shoot mee gedaan?
    Daar had ik icons van gemaakt, waren prachtige foto's!

  7. Wauw Pauline !
    Heel mooi x

  8. cool!
    ge had uw hakken aan? kunt jij daar op lopen jong?
    zo hoog!, ik zou al lang gevalen zijn!
    xx

  9. Wahaaa Peteer (:
    Hebik een jaar geleden naast gezeten in de laatste show (:
    Hy & stany zyn echt geweldig.

    + Mooie ftoos Plieen! x3

  10. komen die soms van de new look?
    ik heb die daar precies gezien in andere kleuren ook!:-)

  11. Oooh zo tof zo’n première met al die bv’s!😀
    mooie foto’s (: xxx

  12. test

  13. Amaaai zo leuk!
    En je ziet er echt een diva uit haha😀

    xoxo

Geef een reactie

 
