Killerheels

vergeten te posten 😉 Wat vinden jullie van mn killerheels ?

LOL

~ door Pauline Grossen op februari 4, 2010.

18 Reacties to “Killerheels”

  1. superrr mooi kheb er ook zo int roos, en die film van BO wil ik kei grg zien😉 dies 10 feb in de cinema hé ? xxx
    btw foto’s van diva zen kei wijs😉

  2. ik zou ze niet graag op mijn gezicht krijgen…..
    Mooi!!!!
    je bent een stijl dame>>blauw is mijn lievelingskleur!!!

  3. Oeeeh keigaaf, die laatste foto is echt super!

  4. graaaaf ! x

  5. wooww, die laatste ftoo is aff!
    xx

  6. love the expressions🙂 nice pics

  7. hey komen je schoenen nu van de newlook??

  8. ooooh die zijn kei cool (: xxx

  9. haha die zijn mega sjiek !😉
    x ikmisje

  10. mooie foto’s!

  11. Blauw met blauw , past perfect! Heel leuke foto

  12. Ooooh! Nice!!!

  13. hyee pauline,
    had je die hakken niet aan bij de premiere van BO?
    ik was daar ook :p
    en kdenk dak u gezien heb x

Geef een reactie

 
