Garcia Goodbye

Remember dat ik een tijdje geleden het had over 2 leden van een band die ik had leren kennen ? Wel hier zijn ze dus ! Hun groep noemt Garcia Goodbye ! Onthoud het goed  want hun single ( te downloaden op Itunes trouwens! Zeker doen) wordt een hit ! Ga dus massaal op youtube en zet maar een comment:) Je kunt ook fan worden op Facebook van hun fanpage (Garcia Goodbye)

en hier dan hun single “You know exactly how I feel ”

~ door Pauline Grossen op februari 11, 2010.

10 Reacties to “Garcia Goodbye”

  1. Nice! Vind het liedje niet echt mijn smaak, ik vind hem een beetje overvrolijk😛

  2. welke genre hoor jij graag ?

  3. Leuk liedje !

  4. Ik hoor niets anders meer😉

  5. wel chille muziek

  6. ow ik ken die groep niet :s mr tziet cool uit😉

  7. ik vind ze iniedergeval goed !❤

Geef een reactie

 
