O’Neill

Schone muts en sjaal van O’Neill🙂

~ door Pauline Grossen op februari 11, 2010.

27 Reacties to “O’Neill”

  1. cool! mooie muts!

  2. pretty, I like this one !

  3. nice, I like this one !

  4. oops😛
    I clicked it twice !

  5. stoere!

  6. haha, mijn zus heeft die muts en die sjaal ook,
    maar dan int roos en blauw.
    ik doe die ook veel aan, die zyn kei warm.
    en ook super mooi,
    en ook weer een mooie foto !
    xx

  7. Dank je Pauline voor je comment deze is van jou ook kleurrijk he!!! Vakantie op tocht zalig ze al dat leren word toch veel je moet veel alten voor de school…
    liefs Nessû xxxx

  8. kei moooii (l)
    ily

  9. amaaai ga jij nu in united brand ophangen enzo??
    je bent echt wauw!!!
    kussies
    Eline

  10. Erg mooi weer zeg!

  11. PRACHTFOTO!

    x❤

  12. Haha. No. I mean I know the band, but I haven’t heard any of their songs yet. I see you met them! ^^ So cool!😀
    xoxo

  13. Plien, de laatste paar foto’s op je blog zijn allemaal zo mooi! Ik zie in al die foto’s echt een hele sterke blik in je ogen, you go girl (as I said allready)
    x

  14. een jonge meid met een schoonheid van een geweldige vrouw..
    Ga zo door meisie!!

    With Love, Mr’G

  15. Gelukzak , je krijgt maar meer en meer opdr8en !😀
    Maar ik niet , deze is een hele mooie trouwens ! xx

  16. heel mooi !! xx

  17. echt mooi! en ook mooie make-up! xxx

  18. De meest veelzijdige tienermodel!

  19. Ik weet niet of je het weet maar er is een ander model “L” die nogal over je roddelt, die heeft ook een blog en die maakt mij van alles wijs over u en dat ik niet met jou moet bevriend zijn, ik wou je verwittigen maar ik blijf liever anoniem want ik ben ook met haar bevriend, sorry

  20. prachtig !
    x33

  21. keimooi Pauline ! je ogen zijn echt prachtig !❤

  22. echt ne super mooje foto (;
    xxxxx

  23. Hey!

    Ik heb zelf een weblog met meer dan 40 000 verschillende bezozekers tot nu toe en ik vroeg me af of het goed was als ik een foto van jou gebruik en een kort artikel over je schrijf? ( Ik denk dat het een win-win situatie is, ik een artikel jij gratis reclame ^^) Als je dat goed vind mag je me altijd mailen

Geef een reactie

 
