Blablabla

Het is zover ! VAKANTIE🙂 Dit jaar ga ik even niet op reis maar ik heb al 1000 en 1 leuke dingens te doen !  Vandaag heb ik opnieuw een optreden met de cheerleaders, dit keer dansen wij tijdens de “Love Edition” en krijgen wij een speciale outfit, sjiek sjiek ! De repetities en lessen  voor de show zijn gisteren begonnen, 2uur gisteren en vandaag in totaal 5 u repetitie en dan optreden … een zware dag dus maar wel enorm leuk! Ik zou het voor geen geld van de wereld willen missen en het is zelfs zo dat ik geen enkel opdracht of casting  meer aanneem op zaterdag ! Zondag was ik uitgenodigd op het jeugdfilmfestival (opening) maar het is een tekenfilm en daar vind ik mij toch te oud voor dus ga ik niet en ik dacht een chille zondag te hebben tot er iemand mij opbelde en vroeg of ik naar een  persvoorstelling van een CD wil in Antwerpen… ik kon echt niet nee zeggen dus ben ik toch weer weg😉 Mandag is het dan girlzzzz day , met een hele bende naar Brugge ! Sara heeft fotografen geregeld, visagie en verassingen, ik neem mijn gitaar mee en we gaan zeker een leuke dag hebben met zo’n bende🙂 Donderdag is het dan shoppingday (iedereen welkom , we spreken af in Brugge) , vrijdag heb ik een heel speciale shoot , zaterdag dansen en basket en zondag een lang verwachte afspraak🙂 De week zal dus weer voorbij vliegen …

Ondertussen ben ik ook niet stil gebleven hoor , ik heb onlangs een shoot gehad met 1 super fotograaf en styliste ( een nieuwe collectie , super styling)  en ik ben bij een  beroemde kapper geweest voor een super shoot (!) De foto’s mag ik helaas nog niet tonen want ze moeten naar London en daar goedgekeurd worden voor publicatie … het zal dus nog even duren maar ik kan je verzekeren dat het top foto’s worden, de fotograaf is trouwens een super bekende uit Chicago die ook Johnny Depp en allemaal beroemdheden heeft gefotografeerd en die voor een paar dagen in België was ! Dat op zich is al speciaal é🙂 Verder kreeg ik een mailtje van een engelse fotografe die mij graag zou willen shooten , afspraken worden gemaakt tijdens de Paasvakantie (yes terug naar London , mijn lievelingstad met NY !) Ah en voor drama moeten wij een stuk uit Amélie Poulain spelen , héél mooi en niet simpel ! Zo ik ga nu even uitrusten en straks terug dansen🙂

backstage  foto

haha met mn super speciale kapsel😉

fotomontage

en omdat ik nu echt geen tijd heb  :   foto montage van vorig jaar🙂

Happy Valentine ❤

~ door Pauline Grossen op februari 13, 2010.

19 Reacties to “Blablabla”

  1. Oeeeh lekker druk! Fijne vakantie!
    x

  2. love the montage from last year😉
    and the mushroom is cute !!!
    Good luck dancing today !

  3. wow, nog een bezige bij😉
    veel plezier!
    xx

  4. amazing (l)

  5. da klinkt allemaal superrr cool !! xxx

  6. Geniet van je vakantie en al je bezigheden! Knappe en leuke foto’s trouwens

  7. woow echt allemaaal super Pauline !
    zo jammer dat het in Brugge is, zo ver weer voor mij, en ook voor Janne&Lauren enzo, waarschijnlijk kom ik niet😦
    maaaaar tot heel binnekort eh lieveke !
    ik mis je ! ❤ ly

  8. haha twordt echt zooo zaaalig eh🙂
    geniet nog vanje zondag morgen en tot maandag eh🙂
    lu x

  9. Amai drukke vakantie precies😀 kheb ook al mega veel te doen🙂 Jammer da’k donderdag ni kan (kga dan al mt n vriendin naar antwerpen😉 ) , maja anders was t toch te ver😉 Amuseer je e!😀 xxx

  10. wauw precies een drukke vakantie (;
    en amai das echt wel speciaal mee zone fotograaf te werke
    die al veel beroemde heeft gefotografeerd ;o
    ben al benieuwd naar de foto’s.
    xxxxxx

  11. Amai seg! ik wou dat ik u was pauline! je hebt echt een sterrenleven, ja zal al stinkend rijk zijn voordat je 18 bent jij!!
    Die foto’s van die bekende fotograaf voor welke kapper en fotograaf was dat dan of mogen we dat ookniet weten?
    hoe doe je dat om zo alles te doen wat jij doet, ik bedoel hoe begin je daaraan, ik zou dat ook echt willen hoor!

    kissie
    Kato

    • dank u sweetie ! Die foto’s en naam van de “kapper” shoot mag ik helaas nog niet doorgeven omdat het nog allemaal goedgekeurd moet worden ! Dat vindt ik ook best lastig want ik doe anders nooit zo geheimzinnig, tis ook voor niets goe, maar nu hebben ze mij dat gevraagd dus ja, kan ik nie anders! En hoe ik dat doe ? Ik wacht gewoon af tot ik gevraagd word voor een shoot … soms via een agence , soms op FB , soms via mijn site … het beste is je inschrijven in 1 agence en afwachten tot ze een opdracht hebben voor jou ! Zo doen de meeste kids dat! Andere “gebruiken” dan hun vrienden en kennissen en “tonen” zich op allerlei feestjes,kopen dure tickets voor catwalks of premieres (ookal zijn ze geen acteurs) om te “netwerken” noemt men da, dat is bevriend geraken met “belangrijke” mensen die je kunnen helpen aan opdrachten en dat lukt ook hoor. Dat is een keuze dat je moet maken en ook zien of je ouders dat willen é . Persoonlijk vind ik da netwerken meer iets voor volwassenen en je zult weinig kids zien die da doen. Hopelijk heb ik je kunnen helpen ! Suc6

  12. amai, amai, een drukke vakantie precies xD

    jammer dat het in brugge is veel te ver :s
    majaah..
    btw, mooie foto’s

    xx.

  13. Leuke collage, die laatste foto.

  14. Zo drukjes!leuk voor je. ik ga mij morgen voorbereiden voor jou Fotoshoot voor vrijdag, de speciale Fotoshoot😉
    ik hoop dat het niet TE koud zal worden voor je.

Geef een reactie

 
