Opdracht

Onlangs kreeg ik een opdracht om te shooten voor een fotozaak ! Ze gingen héél de zaak vernieuwen en zochten een model om te fotograferen en de foto’s als posters in hun zaak te plaatsen en daarmee te adverteren !

Ik kreeg al verschillende foto’s maar de uiteindelijke keuze en hoe de posters er dan uitzien komt er nog 😉

~ door Pauline Grossen op februari 17, 2010.

27 Reacties to “Opdracht”

  1. Leuk dat je nog zoveel opdrachten hebt! Trouwens ik heb je onlangs nog gezien op TV in de serie Vermist en je stem gehoord in één of ander spotje dacht ik, kan dat?

  2. Love these pix,
    pretty and cool !!

  3. zeer mooi!
    xx

  4. wha super🙂
    tot morgen eh meid!
    x

  5. dank u ! tot morgen

  6. Paulinee , ik vind dat altijd super grappig !😀
    Als ik ineens je stem ofzo hoor dan kan ik dat terug spoelen en opnieuw en opnieuw , das echt superleuk x
    De foto’s zijn heel mooi amai !
    x

  7. Oooh noo, deze zijn onwijs mooi!

  8. Mooie foto’s🙂 ik vind die met het leren jasje wel geslaagder

  9. Die zijn kei mooi die foto’s!
    x❤

  10. ongelooflijke mooie foto’s ,heb een foto gezien met meisje dat spiegel kuste ,waar kan ik die nog zien ?

  11. die 2de foto is echt superrrr !! x x

  12. Mooi ! xx

  13. dat word een hele mooie zaak als er als gij daar op de poosters gaat staan!!!! x

  14. Supermooi die foto in die leren vest!

  15. keimooi sweetie !

  16. Heeeeel mooie fotooo’s.🙂
    x

  17. wauw echt heel mooi

  18. Ik weet niet wat het is met deze foto’s,
    maar ze spreken me elke keer ik ze zie
    meer en meer aan😀 vind ze echt schitterend!
    Zo in het z/w^^ en dan die blik, kei mooie MU
    Lijkt wel angel and devil😀 xx

  19. Me to😛

  20. Die 2de foto is echt perfect! Je hebt echt mooie foto’s🙂

  21. gorgeous images, I am her fan❤🙂

  22. Die tweed foto is echt su-per! Ö x

  23. Heey Pauline!! Kheb al een tijdje u weblog niet meer bezocht en kheb duidelijk veeel gemist!! U foto’s zijn écht zotmooi!

    (Verwacht maar terug veel commentaren!)

    Xx

Geef een reactie

 
