Shoppen

De laatste dagen ben ik véél gaan shoppen met vriendinnen

Dit hier heb ik gekocht dinsdag🙂

Tha GirlZzzzzzz

~ door Pauline Grossen op februari 18, 2010.

16 Reacties to “Shoppen”

  1. oei die letters zijn een beetje groot uigevallen haha

  2. zijn die haren ook te koop?
    xx

  3. hahaha Sien , kga der een pruik van maken 🙂 lol

  4. wilt gij u facebook pagina is doorgeven?😉
    u netlog heb ik al .. x

  5. gewoon zoeken op pauline grossen maar nummer 1 is al vol dus heb ik een 2de moeten aanmaken omda ik véél te véél aanvragen kreeg , dus gewoon pauline grossen II

  6. oke, bedankt🙂
    kent gij een klein modelleke ‘ lonne ‘ ?
    x

  7. ziet er mooi uit!😀

  8. Vestje vind ik prachtig ! Staat je goed

  9. Naajse kleren!
    xx

  10. Plien, je moet vaker van dit soort dingen doen! Dan wordt je blog minder eenzijdig, niet dat het erg is om alleen maar foto’s te zien hoor, maar dit is ook superleuk om te lezen!

    Echt hele hele hele leuke kleren!

  11. je outfit is leuk !
    x

  12. Kei leuk!
    Ik ben verslaafd aan shoppen ^^
    x❤

  13. seg, der is weer een u aan’t na-apen😀

  14. leuke ketting!

Geef een reactie

 
