African Queen II

1-2 or 3 ?

~ door Pauline Grossen op februari 21, 2010.

18 Reacties to “African Queen II”

  1. Gosh u r beautiful!

  2. Mooooooooooooi ! x

  3. dank uuuu🙂

  4. Als ik er een moet kiezen, dan is het nummer 1. Bravo !

  5. I like 3 !!!

  6. Wauw, echt weer zo mooi plien!

  7. supermooi Pauline!
    & ik vind 3 echt wel mooi !
    miss you and see you soon❤

  8. 2 en 3 zijn de mooiste x

  9. 1 & 2 vind ik superrrr mooi !! xx

  10. allemaal heel mooi! moeilijke keuze! maar bij 2 lach je🙂 en da vin ik mooi! xxx

  11. super mooie foto’s maar ik vind de derde footo toch de mooiste. Ik vind dat je gezicht daar het beste op uit komt! xx

  12. Eindelijk, dankzij al jullie reacties. Heb ik besloten dat ik naar web-log verhuis maar ik houd de naam dus je kunt gewoon http://www.lifestyleprincess.tk intypen & je komt vanzelf bij de nieuwe weblog!
    dus niet schrikken als je niet meer de oude site ziet, hihihi.
    nog bedankt voor je reactie, want jullie hebben me heel erg geholpen.
    xxxxx

  13. graag gedaan ze 🙂

  14. supermooi, kan het zijn dat ik niet kan kiezen…

    I’VE GOT A GIVEAWAY!
    http://WWW.IZYART.BLOGSPOT.COM

  15. De 2de of de 1ste😀
    xxx

  16. Je hebt echt supermooie foto’s ;o Hoe ben je eigenlijk begonnen als model? x

  17. Ze zijn alle 3 supermooi!
    ma kvind de tweede t mooiste! (:
    xx❤

  18. alledrie😉

Geef een reactie

 
